// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Če si že nekaj v časa v poslu, potem najbrž imaš kakšne trike za tiste, ki s ena poslovno pot šele podajajo, ane. Mogoče celo kak nasvet, kam se splača vložit energijo in finance najprej?
V tej epizodi podcasta s tabo delim 3 stvari, ki bi se jih lotila veliko prej, če bi morala začeti od začetka.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
V tej epizodi podcasta s tabo delim tri stvari, ki se mi zdijo res zelo pomembne za vsak posel, sploh tisti, ki še je bolj na začetku.
In to so tri stvari za katere verjamem, da bi pripomogle k bolj stabilnemu in hitreje rastočemu bradnu.
1. INVESTIRALA V MENTORJA
Pred leti sem zmeraj imela prepričanje, da vse narediš sam in se naučiš sam. Pa seveda s tem ni nič narobe. Veliko se v tem procesu naučiš.
Ampak, ko sem prvič investirala v mentorstvo, sem bila navdušena.
Fokus branda je postal veliko bolj usmerjen in s tem tudi rast in razvoj samega branda.
In zdaj redno investiram v mentorstvo, tako na področju osebne rasti, kot tudi poslovne. Ker oboje gre z roko v roki. In rast enega brez drugega ni možna.
Tako se namesto odkrivanje tople vode, ki je že odkrita, raje ukvarjam z problemi, kako lahko npr. še bolj pomagam in olajšam delo mojim stranka, kako so lahko moji produkti in storitve še boljši, kako lahko izboljšam sistem in tako naprej.
2. POSKRBELA ZA TRDE TEMELJE BRANDA OD PRVEGA DNE
Včasih se temelji branda slišijo kot en lari-fari.
Ali mogoče nekaj, kar imajo podjetniki v mislih.
Ampak s temelji nimam v mislih, le približne vizije branada.
V mislih imam bolj strateški del, od same postavitve idealnih strank, pozicioniranja, usmeritve branda, sporočilnosti, ciljev, poti stranke, grajenje skupnosti, magnetično privlačne ponudbe…
In, da to postaviš za brand je potrebno kar nekaj znanja in časa.
Ampak rezultati so pa vrhunski.
S tem lahko že od samega začetka graditi brand na čisto drugem nivoju. In energijo usmerjaš v stvari, ki veš da delujejo.
Ne zgubljaš pa več časa s testirnajem in probavanjem, kaj bi še lahko…
3. POSKRBELA ZA VIZUALNO PODOBO IN SPLETNO STRAN S STRATEGIJO
Lepa grafična podoba in spletna stran sta super.
Nikakor pa dovolj!
Potrebujeta strategijo.
In ta je prva – postavi se pri temeljih branda in na podlagi potem tega oblikuje grafična podoba in spletna stran, ki pretvarja obiskovalce v stranke.
In ne obratno, da se najprej oblikuje lep logo in moderna spletna stran, potem pa ukvarja s tem, kako pa zdaj do strank.
Evo, to sem danes želela podeliti s tabo. Zelo bom pa vesela, če deliš svoje 3 stvari, ki bi jih naredil oz. naredila veliko prej, če bi danes začenjal/a s poslom?
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj