// OMENJENI LINKI ⇩
Facebook skupina “Rast in razvoj branda”: https://www.facebook.com/groups/modpodpora
YouTube: https://www.youtube.com/@maja.ojstersek?sub_confirmation=1
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Zgraditi brand (blagovno znamko), ki te bo izpolnjeval in ti pomagala, da v svetu narediš resnično spremembo, hkrati pa je izjemno profitabilen, niso le sanje za posebne izbrance.
V tej epizodi podcasta ti razkrijem, kako začeti.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Če začenjaš čisto na začetku ali šele razmišljaš o poslovni poti, ali pa morda si že začel/a in ugotovil/a, da je potrebno začeti od začetka ali nekaj korakov nazaj, potem je to odlična priložnost, da zdaj postaviš dobre temelje svojemu brandu.
Verjetno pa se sprašuješ, kje sploh začeti?
Če še razmišljaš o tem, kaj bi sploh počel/a, potem je najprej smiselno, da raziščeš in testiraš, kaj bi bilo tisto najbolj pravo zate in kako lahko najbolje služiš svojim idealnim strankam.
Ko imaš idejo, kaj bo tvoj posel pa se je smiselno lotiti branda.
In čisto prevečkrat se zgodi, da se podjetniki lotijo branda pri logotipu in vseh teh zabavnih rečeh. In seveda, čisto razumem, to so zelo privlačni in zabavni deli postavljanja dela.
Ampak… so pa hkrati tudi pasti v katere se ujame preveč podjetnikov.
Prvi korak pri postavitvi branda so namreč temelji in strategija.
K temu spada vse od vizije branda, pozicioniranja, postavitve idealne stranke, pot stranke, oblikovanje okvirne podnudbe, zastavaljanje ciljev za vse tri glavne stebre posla (prihodki, prepoznavnost in učinkovitost)…
In na podalgi vsega tega se šele postavi celostna grafična podoba oz. krajše CGP.
Vizualna podoba namreč ni nekaj, kar mora biti všeč samo tebi, kot lastniku/ci branda, amapk mora predvsem magnetično privlačiti tvojo idealno stranko.
To pomeni, da bo tvoja idealna stranka, že na prvi pogled vedela, da je to nekaj zanjo.
Ko je CGP pipravljen je čas za spletno stran.
In najprej opozorim, da v resnici spletne strani ne potrebuješ. Potrebuješ pa spletno stran, ki bo konvertirala obiskovalce v stranke.
Glavni namen spletne strani namreč ni, da je lep okrasek tvojega branda, ampak, da deluje kot najboljši prodajalec in graditelj odnosov s tvojimi idealnimi strankami. In to 24h na dan, vseh 7 dni v tednu!
Pri spletni strani ni dovolj, da le izgleda dovolj ampak potrebuje dobro strategijo, da bo konverzija obiskovalcev v stranke čim višja.
Zato ti najprej priproočam, načrt spletne strani, strategija in šele nato, na podlagi tega sledi postavitev spletne strani.
Spletna stran mora biti tudi optimizirana za mobilnike in pa SEO.
SEO optimizacija je oprimizcija za iskalnike, kot je Google, ki bodo tvojo spletno stran uvrščali im višje med rezultati iskanja.
Višje namreč kot se tvoja spletna stran uvršča med zadetki, več klikov in obiskovalcev bo dobila. To pa pomeni večji organski doseg tvojega branda.
Ko imaš dobre temelj, CGP in spletno stran, pa je čas, da redno skrbiš za rast in razvoj branda.
To je tak okvirni načrt, za kaj vse je dobro poskrbeti že na začetku, ko gradiš svoj sanjski brand.
Za več informacij in nasvetov o rasti in razvoju branda, te vabim da klikneš “Subsribe” na YouTubi in se pridružiš tudi FAcebook skupini z imenom “Rast in razvoj branda” link do obojega bom pustila tudi v opisu te epizode.
Me pa zanima, na kateri stopnji je tvoj brand in kaj je trenutno tvoj največji izziv?
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj