// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Vsi si želimo zvestih strank. Tistih navdušencev, ki smo jim maksimalno pomagali in nas zaradi zadovoljstva priporočajo naprej.
Kaj pa še lahko narediš, da bo takih strank čim več?
V tej epizodi podcasta, ti razkrijem 5 načinov.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Zvestoba strank ni program zvestobe.
Začne se pri tem, da je brand zvest strankam – in ne obratno.
In zvestoba postane obojestranska šele takrat, ko stranka občuti zvestobo branda in, da si ta to zaslužil.
Zraven tega, da je tvoja ponudba vrhunske kakovosti – pa naj bodo to storitve ali produkti, lahko za zadovoljne in zveste stranke narediš še tole:
1 | Daš več, kot obljubiš.
Če daš zmeraj malenkost več, kot je bilo obljubljeno, bodo prave stranke to cenile. To seveda ne pomeni, da delaš zastonj, ampak le da daš od sebe malenkost več.
Pri storitvah so to lahko dodatni nasveti in kakšna malenkost več.
Pri produktih je to lahko še kakšno dodatno darilo – npr. zadnjič, ko sem naročila večjo količino oreščkov, sem zraven dobila še en poskusni paket, drugih oreškov. To je recimo super ideja, ki je celo peljala tako daleč, da bom naslednjič naročila tudi te.
2 | Obdaruj.
Svoje stranke, sploh tiste s katerimi je bilo sodelovanje uspešno, lahko po zaključenem projektu še nagradiš s kakšnim mini darilcem.
Če so to bolj nizkocenovni projekti, potem je tudi darilo temu primerno, lahko so kakšni tvoji brendirani promo materiali kot so kuliji, bloki…
Če gre srednje ali višje cenovne produkte, potem so lahko darila tudi bolj personalizirana.
Če ti je npr. stranka med sodelovanjem povedala, da obožuje specialno znamko čokolade, potem je to lahko čudovito darilo zanjo. Ne samo, da bo dobila občutek, da je bila slišana, ampak se bo nadgradil tudi vajin odnos.
3 | Preveri kako gre.
Čez nekaj časa preveri, kakšno je stanje s stranko. Kako so ji koristile tvoje storitve ali produkti in morda, če potrebuje še kaj.
To je super pristop, ki stranki da občutek pomembnosti in ve, na koga se lahko obrne, če bo potrebovala še tvoje storitve ali produkte.
4 | Podpiraj in spremljaj na družabnih omrežjih.
To je podpora, ki lahko naredi veliko razliko in stranko ne le da podpreš tudi online, verjemi, da ji bo to veliko pomenilo. V zameno seveda ničesar ne pričakuj, spodujaj tiste, za katere res misliš, da so dobri.
Naj bo grajenje odnosov čim bolj pristno.
Pri prodaji produktov, mogoče ta nasvet ni najbolj na mestu.
Lahko pa ga upoštevaš za tiste najbolj zagrete stranke in jim začneš slediti in tako naprej. Morda se iz tega razvije celo kakšno sodelovanje, nikoli ne veš.
5 | Dodatno svetuj.
Če dobiš še kakšno idejo, kako lahko še dodatno podpreš stranko, je idealno, če to deliš tudi z njo.
Če je smiselno, ji lahko ponudiš tudi kak dodaten paket, ki bi še dodatno oplemenitil prejšnji nakup.
Upam, da ti kateri izmed teh nasvetov pomagal pri gradnji zaupanja. Kot zmeraj pa me seveda zanima tudi tvoje mnenje in vesela bom prav vsakega!
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj