// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Imaš tudi ti ta problem, da se bojiš in te skrbi konkurenca?
Če, da potem je ta epizoda podcasta točno zate!
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Večkrat slišim, da je se veliko podjetnikov/ic boji konkurence in se fokusirajo in borijo s tem, kako premagati konkurenco.
V resnici pa obstaja še ena pot.
To je pot, kjer se ni treba krvavo boriti.
Pot kjer konkurenca ne obstaja.
Pot kjer konkurenco zamenja sodelovanje in povezovanje.
In, če te zanima, katera je ta pot…
Tukaj je!
To je pot, kjer si prva misel tvoje idealne stranke in edina prava rešitev.
In zdaj te verjetno zanima, kako prideš na tako pozicijo.
Če je tvoja ponudba pisana na kožo tvoji idealni stranki in je najboljša rešitev za njen problem, hkrati pa je tvoj brand avtentičen in jasen, postaneš magnet za take stranke.
Ključnen in običajno najbolj spregledan del pri tem, pa je profil idealne stranke.
Kljub temu, da verjetno na vsakem koraku slišiš o tem, da potrebuješ postavljen profil oz. avatar idealne stranke, pa se velikokrat to kar spregleda in ne jemlje dovolj resno.
V resnici pa je se tukaj vse začne.
Če dobro postaviš svojo idealno stranko in ti je kristalno jasno, kakšne so njene težave, potem ti bo precej enostavno oblikovati tudi ponudbo, ki bo taki stranki pisana na kožo in jo bo po najhitrejši in najbolj učinkoviti poti pripeljala do rešitve.
Torej… tvoja ponudba bo magnetično privlačna za TVOJO idealno stranko.
In ti boš magnet za te idealne stranke. Ampak pozor “samo” za tvoje idealne stranke. Podobno kot magnet, ne pritegne plastike, tudi ti ne pritegneš tistih strank, ki jim ne moreš maksimalno pomagati.
In to je ok, ker imaš fokus in jasnot.
Če je pa tvoja idealna stranka bolj splošna, potem je tukaj en velik problem… zraven tega, da nagovarjaš širše občinstvo in te nihče ne bo slišal, bo najverjetneje tudi ponudba bolj splošna.
Takšna, kot jo imajo tudi drugi ponudiki.
V tem primeru se potem postavi vprašanje, zakaj bi se nekdo sploh odločil za tvojo ponudbo, če lahko enako kupi pri sosedu?
In ti deluješ podobno kot magnet, okoli tebe so pa samo mešanice stekla in plastike, ki jih magnet ne pritegne.
Če pa se ti specializiraš za točno določene stranke in zraven tega ohraniš svoj avtentičen pristop, je to zmaga tako zate, ker bo tvoj posel cvetel, kot tudi za tvoje stranke, ki bodo zadovoljno imele rešen svoj problem.
Omenila pa sem tudi sodelovanja. Če je smiselno lahko v svojo ponudbo vključiš še dodatno storitev/izdelek, ki bo še bolj učinkovito rešila problem tvoje idealne stranke. In če ti ne ponujaš te dodatne storitve/izdelka, se lahko povežeš s kakšnim drugim podjetnikom/co in skupaj ustvarita top ponudbo.
Upam, da ti to pomaga razumeti, kako pomembno je poznati svojo idealno stranko, oblikovati ponudbo, ki bo pisana njej na kožo in ohraniti svojo avtentičnost.
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj