// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Si tudi ti, kdaj rečeš “to je predrago” ali “ne morem si privoščiti” in je to glavni odločilni faktor za nakup?
Če, da… te čisto razumem 🙈 tudi pri meni so bile pred leti takšne misli pogoste.
In v tej epizodi podcasta ti razkrijem več o tem.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
In še zdaj se kdaj pa kdaj prikradejo take misli kot je “to je predrago”, dokler se ne ustavim in rečem – ok, to je samo omejujoče prepričanje (če vem, da mi bo koristilo, bom našla pot, da pridem do tega).
Ti povem, kako sem prišla do tega… na enem izmed seminarjev je predavatelj postavil vprašanje, ki me je totalno prebudilo in pretreslo. In sicer to vprašanje je bilo nekaj v stilu:
“Ali denar vodi tvoje odločitve in posledično tvoje življenje?”
Wauuu ali je res denar moj glavni odločevalec v življenju – vodi odločitve o tem, kam bom investirala, kakšno pomoč si bom poiskala, kako bom živela svoje lastno življenje?! 👀
Tudi, če vem, da bi s to investicijo imela veliko boljše rezultate?!
In bi mi novo znanje ne samo pomagalo, da si to investicijo povrnem, ampak izboljša moje nadaljno delovanje!?
Wau to je bil zame preboj.
Pa ne me narobe razumet, seveda je denar pomemben, ampak je res tako pomemben, da bo vodil naš posel in našo celo življenje?
Upam, da ne. Denar je namreč orodje, ki bi ti moralo pomagati, da živiš svoje sanje (osebne in poslovne!) – pa naj se sliši še tako osladno…
Podobno kot motika – uporabljamo jo za okopavanje, ne pa da se odločamo, ali je naša obstoječa motika dovolj dobra, ali bomo raje nadaljevali z golimi rokami. Zmeraj jo lahko zamenjamo z novo ali si omislimo kakšen drugi stroj. 🙂
In denar je podobno.
Mi kot podjetniki pa imamo svobodo, da ga lahko kreiramo kadarkoli in na različne načine. Npr. če načrtuješ, ali si želiš v nekaj investirati, lahko hitro narediš akcijo/dogodek/novo enkratno ponudbo, ki ti bo to investicijo hitro pokrila (samo nebo je meja, kaj vse je možno – no, pa še to ne 😉).
Ena izmed mojih strank je npr. po investiciji v svoj brand (po cca 1-2 tednih) podelila:
“Dobila sem že prva povpraševanja v vrednosti 10.000 EUR na spletni strani.” Iris Addaline
→ Če ti nova spletna stran/strategija/ponudba lahko prinese (vsaj) 2x toliko, ko si investiral/a še zmeraj misliš, da je predrago?
Če veš, da nimaš postavljenih temeljev za tvoj brand.
In se ti to kaže na spletni strani, ki ne konvertira.
Ponudbi, ki ni pisana na kožo tvoji idealni stranki.
Še ni čas, da narediš korak naprej?
Si res lahko privoščiš, da si finančno odvisen/a od drugih + partner in bližnji imajo le košek tebe + otroci pa odsotnega in neizpolnjenega starša?
Če si končno sebi rekla/el “DA, zdaj je čas” mi odpiši na ta mail: Kaj je trenutno tvoj največji izziv, da ne moreš naprej?
Komentiraj