// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// YOUTUBE PODCAST ⇩
Kakšna je razlika med spletno stranjo, ki ti prinese 10 € in tako, ki ti prinese vsaj 1000 € na mesec? ↓
0-10 € 👉 To so tiste strani, ki so okrasek branda in nimajo posebne vloge. Pogosto je glavni poudarek na modernem dizajnu, zadnjih trendih.
1000 € + 👉 To so strani, ki z obiskovalci gradijo odnos in jih pretvarjajo iz obiskovalcev v stranke. Delujejo kot tvoj asistent, prodajalec.
Razlika je v temeljih in strategijo (če ti je strategija negativna beseda, beri načrt).
Temelji so najbolj spregledani in najbolj pomemben del. Gre za temelje branda, kjer se točno določi, kakšen brand sploh želiš, kako želiš, da ga drugi dojemajo, kako se počutijo v stiku s tabo / tvojim brandom in seveda, komu ta brand služi.
Na podlagi temeljev se potem zgradi CGP (celostna grafična podoba), ki bo že na prvi pogled pritegnil idealne stranke.
In šele na to, ko so postavljeni temelji, strategija, CGP je čas za spletno stran, ki bo konvertirala obiskovalce v stranke.
In če je morda tvoj pomislek, da to cel projekt in lahko precej drago…
→ Če ti nova/prenovljena spletna stran/strategija/ponudba/brand lahko prinese (vsaj) 2x toliko, ko si investiral/a + se to ponavlja vsak mesec, še zmeraj misliš, da je predrago? 😉
Komentiraj