// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// YOUTUBE PODCAST ⇩
Poznaš ABCS tehniko, s katero lahko napišeš privlačne naslove ali “Hooke”? 👀
To je tehnika, v kateri vključiš:
✓ A: Automation (Avtomatsko – je tako enostavno, da je skoraj avtomatsko)
✓ B: Benefits (Prednosti – npr. 1. knjiga na Amazonu)
✓ C: Curiosity (Radovednost – odpreš zanko in spodbudiš radovednost – npr. kako je X osebi uspelo Y)
✓ S: Specificity (Specifičnost – npr. 10 dni, 5 min, prvih 10 strank)
In če vključiš vse te elemente, lahko ustvariš naslov ali “hook” ali krajše začetno vabilo, ki se mu bralci ne bodo mogli upreti?
Zakaj je to sploh pomembno?
Če ustvariš najbolj fantastično vsebino / ponudbo / objavo … in naslov oz. začetek ni dovolj prilvalčen, bo veliko ljudi obupalo in ne bo nadaljevalo z branjem.
Že uporabiš to tehniko, ali pa te mika, da jo testiraš?
Komentiraj