// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Kako lahko čustva, logiko in strah uporabiš za višjo prodajo? In to brez natega ali drugega neprimernega načina.
Razkrijem ti v tej epizodi podcasta.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
To, da smo ljudje čistvena bitja že najbrž veš.
Ampak, veš da običajno več kupujemo, ko smo v kakšni visoki ali nizki čustveni situaciji, nam je nekaj zelo logično ali pa izhajamo iz strahu…
50 % ljudi namreč kupuje s čustvi.
25 % ljudi kupuje z logiko.
25 % ljudi kupuje s strahom.
Samo pomisli, zakaj so vsi izdelki ali storitve za poroko ali pogreb zelo dragi.
Ker so v teh situacijah kupci v čustvenih situacijah, ko ne razmišljajo najbolj racionalno in se hitreje odločijo za nakup.
To so lahko čustva v obe strani – pozitivna torej sreča, euforija in tudi negativna – kot je npr. žalost.
Potem je drugi razlog oz. sklop ljudi, ki kupujejo zaradi logike.
Ko izhajamo iz tega, da je nakup logičen, ker nam bo rešil problem, prihranil čas ali karkoli drugega, je nakup zelo smiselen.
Tretje pa je strah oz. FOMO – strah pred zamudo.
Lep primer vseh treh odločitev je npr. nakup novega iPhona.
Nekaj ljudi bo kupilo, ker bodo čustveno na vrhunco, ko bodo samo pomsilili, kako super se bodo počutili in kaj vse bodo lahko počeli z novim iPhonom.
Potem so tukaj tisti z logiko, ki bodo pomislili na vse funkcionalnosti iPhona, ki jih bodo olajšale delo in prihranile čas. Npr. boljša kamera ali kaka druga funkcionalnost.
Potem so pa še tisti, ki nakupujejo iz strahu, da bodo zamudili – ali da bodo zamudili akcijo, ali da je omejena zaloga, ali pa le, da ne bi imeli tega modela.
Vsi trije razlogi pospešujejo prodajo.
Pri dobri ponudbi je treba zajeti vse tri in tudi pri pisanju vseh ostalih kampanij je dobro imeti v mislih, da se dotakneš vseh treh točk:
✓ vključiš čustva,
✓ pojasniš zakaj je to logično,
✓ in dodaš klic k akciji, ki ima spodpudo k takojni akciji.
In seveda tukaj ne gre za zavajanje, gre za pogled iz različnih perspektiv.
Kaj pa tvoja ponudba, vključuje katero izmed teh točk?
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj