// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Veliko podjetnikov zniža svoje cene storitev ali produktov zaradi konkurence.
Pa je dirka za najnižjo ceno res najboljša izbira?
V tej epizodi več o tem.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Pri mojem delu se občasno zgodi, da podjetniki določajo cene glede na cene konkurence.
Torej imajo idejo glede cene za svojo storitev ali produkt, potem pa pogledajo cene pri svoji konkurenci in jo prilagodijo, da je enaka ali celo malenkost nižja.
Tako vstopijo v dirko za najnižjo ceno.
In kdo v taki dirki zmaga?
Seveda, tisti z ceno 0!
Kar pomeni, da je tvojega posla konec…
Tega pa si seveda nihče ne želi, zato je namesto dirke za najnižjo ceno, mogoče boljše narediti kaj drugega.
Mogoče razmisliti, kaj bi bilo za idealno stranko najboljša ponudba, potem to testirati in po potrebi še prilagoditi.
In ta ponudba je lahko popolnoma unikatna.
To je celo zaželjeno.
Npr. če ponujaš eterična olja, lahko v ponudbo vključiš še online tečaj ali video, v katerem pojasniš, kako se uporabljajo, kdaj je katero eterično olje idealno. Dodaš lahko celo knjižico receptov.
Če si npr. fotograf lahko ponudiš pakete fotografiranja po letnih časih. Vsak letni čas npr. podjetnik dobi nov paket fotk ali izvedeta fotoshooting, te fotke pa potem uporabi na spletni strani in družabnih omrežjih.
Ali pa celo ponudiš fotografiranje kot celotni paket – npr. fotografiranje vključuje tudi outfit, make-up, pripomočke, lokacijo…
Če učiš jogo, lahko v ponudbo vključiš še meditacijo ali pa navodila pred in po vadbi (kako se pripraviti na vadbo, kaj jesti, kaj ne, katere pripomočke potrebujemo). Morda celo tedenske live na Facebooku, vsak teden povprašaš kako se stranke počutijo, prirediš predavanja…
Pač tisto, kar bi stranko pri sami uri joge še dodatno podprlo.
Če imaš avtomehanično delavnico, lahko npr. ob menjavi gum ponudiš še mini servis, kjer poskrbiš za vse nujno, da je avto pripravljen na zimo ali poletje (npr. nalite tekočina za steklo…).
Če je tvoja idealna strank med tistimi bolj zaposlenimi, lahko morda ponudiš, da prideš iskati avto in ga pripelješ nazaj po opravljeni storitvi.
To so seveda popolnoma izmišljeni primeri in morda ne čisto prfekt.
Želela sem ti samo pokazati, da lahko ponudbo narediš drugačno, pisano tvoji stranki na kožo in se s tem popolnoma izogneš dirki zniževanja cen.
Ker kot že rečeno, taka dirka se zaključi pri nič. Kar pa vem, da si ti ne želiš.
Raje razmisli, kako lahko svojo idealno stranko še dodatno podpreš oz. ji pomagaš in tako ustvariš čisto novo, unikatno ponudbo.
Če pri tem porebuješ pomoč, mi lahko komot pišeš na maja@mod.si ali na družabnih omrežjih in ti z veseljem pomagam s kakšno idejo, strategijo ali le povratno informacijo.
Me pa zanima so ti bolj všeč unikatne ponudbe ali ti je pomembna samo cena?
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj