// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Ob besedi marketing dobiš metuljče v želodca ali se ti dvakrat obrne?
Če si med tistimi, ki niso največji ljubitelji oglaševanja, marketinga… potem je ta epizoda zate!
Meni je ta perspektivna pomagala, gledati na marketing popolnoma drugače!
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Če imaš svoj posel, potem zagotovo veš, da je marketing blazno pomemben. Ne glede na to ali ga obožuješ ali se ga na vsak način želiš izogniti, je nujno potreben.
Pa kdaj razmišljaš, kaj marketing sploh je?
Mogoče ni samo nasilno prodajanje.
Sploh, če si med tistimi, ki ponujaš storitve ali pa izdelke, ki strankam resnično dobro rešijo nek problem.
Predstavljaj si Mojco.
Uspešno zdravnico, ki je pred 10 leti močno zbolela za redko XY boleznijo.
Zdravniki so jo odpisali, da bolezen ni ozdravljiva in ji da li še 1 mesec življenja.
Ker se je kot zdravnica znašla v taki situaciji je nekako verjela, da mora obstajati rešitev.
100% se je poglobila, raziskovala je tudi po alternativni medicini in skozi raziskovanje in testiranje odkrila prav posebno metodo, ki se odlično borila proti njeni XY bolezni.
In po enem mesecu ne samo, da je odkrila metodo, zdravniki v njenem telesu niso več najdli bolezni XY.
Po tej izkušnji je najprej pomislila, da je imela srečo.
Svojo izkušnjo pa je vseeno delila na Facebooku in Youtube kanalu.
Pa so potem k njej prišli pacienti z enako boleznijo.
Češ saj nimajo kaj izgubiti… in tudi njim je ta metoda pomagala.
99% bolnikov je premagalo bolezen.
Super, ane!?
Ja, seveda.
Zdaj si pa predstavljaj, da Mojca tega ne bi delilal!?
In tudi to je marketing! Če mojca svoje izkušnje ne bi delila, bi v resnici celo škodovala veliko ljudem. In s svojo metodo ne bi pomagala toliko posameznikom.
Zato… če ponujaš storitve ali produkte, ki ljudem koristijo, širi informacijo o njih.
To je celo tvoja dolžnost.
In to je marketing.
Zmeraj lahko informacije deliš na način, ki je tebi blizu. Ni potrebe, da je nasilno prodajen. Naj bo takšen, kot misliš, da najbolj služi tvoji idealni stranki!
Uf, no upam, da je tudi tebi pomagal, da pridobiš še kakšno drugo perspektivo marketinga in se ga boš od zdaj lotil oz. lotila malenkost drugače.
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj