// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Družabna omrežja, kot so Facebook, Instagram, Linkedin, so lahko fantastična orodja za pridobivanje novih strank in škodljiva za spletno stran.
Več v tej epizodi podcasta.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Če imaš svoj posel, potem tudi najbrž uporabljaš družabna omrežja za pridobivanje novih strank.
Kako jih pa uporabljaš na spletni strani?
Velikokrat so družabna omrežja kot glavna zvezda na spletni strani.
In to je podobno kot, če imaš svojo čudovito pekarno, iz katere noro lepo diši in stranke se kar vrstijo pred vrati. Ti pa namesto, da se ukvarjaš s prodajo in zadovoljevanju strank, stojiš pri vratih in jih že takoj pri vhodu pošlješ v sosednji park.
Na poti v ta park lahko gredo potencialne stranke tudi v drugo pekarno, ali ugotovijo, da mogoče pa niso tako lačne, da bi ravno zdaj potrebovale svež, še topli rogljiček.
In tako izgubiš stranko.
In, če ne veš, kako je to povezano z družabnimi omrežji in spletno stranjo, naj ti kar direktno povem.
Spletna stran je tvoja online lokacija oz. dom za tvoj posel. In ko pride obiskovalec in najprej vidi tvoje dogajanje na Instagramu in se mu celo prikaže pop-up okno z vabilom “Sledi mi na Facebooku” gre morda res pogledati tvoj profil na Instagramu in Facebooku.
S tem pa tudi zapusti tvojo spletno stran.
In vsi že najbrž vemo, da sta Facebook in Instagram narejena z namenom, da čim dlje ostaneš na posameznem omrežju. Tako je verjetnost, da bo obiskovalec pogledal tvoj profil in se vrnil na tvojo spletno stran minimalna.
Bolj verjetno je, da bo potem pogledal še feed, prečekiral druge prijatelje in odprl še kakšno drugo omrežje.
In to je torej odličen način, da obiskovalce pošiljaš dol iz svoje spletne strani.
Kaj pa lahko narediš, da bo obiskovalec ostal na spletni strani in ostal v stiku s tabo?
Družabna omrežja umakni iz menija ali zgornje vrstice, boljša lokacijo bo v nogi spletne strani.
Meni je namreč najbolj vroča ali “primary” lokacija, kjer se bo nahajal obiskovalec, zato jo je boljše izkoristiti z boljšimi informacijami.
Čeprav je vgrajevanje feed na spletno stran precej pogosto in je bilo nekaj časa zelo aktualno, ti tega ne priporočam, razen če imaš za to dober razlog. In če že vgradiš, naj se linki na družabna omrežja odpirajo v novem zavihku ali oknu.
Slike iz Instagram, so namreč lahko zelo privlačne in obiskovalec usmeri svoj fokus namesto na tvojo ponudbo na Instagram.
In seveda je zelo pomembno, da družabna omrežja uporabiš, ampak uporabiš tako, da iz omrežij pošiljaš na spletno stran in ne obratno. No, o tem sem že več govorila v eni izmed prejšnjih epizod podcasta “Facebook izkoristi za svoj posel in ne dovoli, da izkoristi tebe”.
In sedaj je še vprašanje, kako ostati v stiku z novim obiskovalcem spletne strani, če ga ne povabiš na družabna omrežja in seveda ne pričakuješ, da bo že ob prvem obisku opravil nakup.
Najboljša rešitev je brezplačna ponudba, ki se ji obiskovalec ne bo mogel upreti in bo v zameno za to ponudbo, oddal svoj email in druge kontaktne podatke.
Tako se bo pridružil tvoji aktivni mailing listi in postal navdušen sledilec in kasneje tudi stranka.
No, tako enostavno je. Si kdaj razmišljal oz. razmišljala iz te perspektive o družabnih omrežjih na spletni strani?
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj