// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Danes imam zate eno zanimivo strategijo – kako uporabljati družabna omrežja za svoj posel in ne postati njihov suženj.
Več v tej epizodi.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Pri svojem delu velikokrat opazim, da stranke čisto preveč energije posvetijo družabnim omrežjim, katera so sicer lahko zelo koristna, ampak ne izkoristijo pa največjega zaklada.
Zato sem se odločila, da posnamem kar epizodo podcasta in s tabo delim strategijo, s katero lahko čudovito izkoristiš vse lepote družabnih omrežjih za svoj posel in ne postaneš njihov suženj.
Mogoče si zdaj misliš, da saj sužnji družabnih omrežjih pa res ne obstajajo.
Pa mogoče ni čisto tako. Naj ti pojasnim, kaj mislim.
Če npr. tvoj posel živi le na Facebooku, si popolnoma odvisen oz. odvisna od omrežja. V primeru, da se algoritem spremeni in se tvoje vsebine ne prikazujejo več tvojim sledilcem, pri tem trpi tudi tvoj posel.
S tem torej družabno omrežje narekuje tvoje delovanje.
Pa ves čas, ki ga porabiš za ustvarjanje novih objav in čudovitih vsebin, ki koristijo množicam, pri tem čisto nič ne pomaga.
Kaj torej lahko narediš?
V eni izmed prejšnjih epizod sem že govorila o tem, da je tvoja spletna stran online dom za tvoj posel.
Oz. poslovalnica, kamor pridejo potencialne stranke.
In če samo obrneš svojo strategijo in ves trud, ki ga porabiš za ustvarjanje vsebin, raje nameniš svoji spletni strani, so rezultati lahko veliko boljši.
Ti pojasnim, kar na primeru.
Če so tvoje objave, ki jih pripravljaš za družabna omrežja zelo koristne in morda celo obsežne, jih namesto na družabnih omrežjih, objavi raje na svoj blog.
In če te skrbi, da mora biti blog XY dolžine, naj ti povem, da ni nujno!
Pravila postavljaš ti.
Ko to vsebino objaviš na blogu in optimiziraš za iskalnike, kot je Google, jo objaviš še na družabnih omrežjih.
Lahko v obliki teazerja in za več informacij potem povabiš na svoj blog.
Tako imaš objavo za družabna omrežja in obisk na tvoji spletni strani.
Ko je potencialna stranka enkrat na tvoji spletni strani, je veliko večja verjetnost, da bo prebrala še kakšno drugo vsebino, se prijavila na novice, pogledala aktualno ponudbo in se morda odločila celo za nakup.
Veliko plus pa so redne objave na spletni strani tudi za SEO optimizacijo oz. Google, ki bo tvojo spletno stran tako bolj verjetno uvrščal višje med zadetki, kar pomeni večji organski doseg, več klikov na spletno stran in več potencialnih strank.
Se sliši super, ane?
S tabo delim še en dodaten bonus oz. mini strategija. Če si dovolj pogumen/a lahko po objavljenem blogu posnameš še mini video, v katerem na kratko poveš o vsebini in povabiš na blog.
Video vsebina je namreč na Facebooku običajno bolj priljubljene in zaželena.
To je potem zmaga zate, saj izkoristiš družabna omrežja za večjo obiskanost svoje spletne strani, grajenje mailing liste in hkrati tvoje poslovanje ni odvisno od posameznega družabnega omrežja.
Upam, da sem ti dala kakšno dobro idejo, ki jo boš implementiral oz. implementirala v svoj posel.
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj