// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
“Imam določeno idealno stranko, ampak imam občutek, da je še vedno ne nagovarjam pravilno”
To vprašanje in veliko zelo podobnih na to tematiko dobivam precej pogosto.
Zato, sem se danes odločila, da ti posnamem kar podcast, odgovorim na vprašanje in ti dam kakšno idejo, kako naprej.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Podjetnikom/cam se velikokrat zdi, da imajo določeno idealno stranko, ampak se velikokrat zgodi, da postavitev te idealne stranke ni ok.
To se običajno pokaže v tem, da ta idealna stranka obstaja le bolj v mislih podjetnika/ce, tako en približek na hitro narejeno.
Ampak, če želiš imeti res dobro postavljeno idealno stranko, moraš v globino.
Poznati moraš njeno življenje, s čim se ukvarja, kaj so njene težave, kaj ji je všeč in kaj ne… In, seveda to ne pomeni, da potrebuješ ure in ure dela, le idelana stranka mora biti postavljena po pravem sistemu.
Ko jo namreč res dobro poznaš, ti je tudi kristalno jasno, kakšne besede uporablja, kako se ji lahko približaš in predvsem, kako ji lahko najboljše pomagaš.
Na drugi strani pa je tudi veliko podjetnikov, ki sicer imajo dobro postavljeno svojo idealno stranko, nastane pa problem, ko se javno izpostavijo npr. naredijo objavo za družabna omrežja – in je ta objava ali sama sebi namen in v ozadju nima določenega cilja, strategije ali pa je napisana tako sterilno, da se ne dotakne žive duše.
Lahko pa je problem tudi v nagovarjanju preširokega občinstva. Če morda želiš nagovoriti vse, in to izvira čisto iz tvoje dobrote, ker pač tvoja ponudba rešuje problem ogromno ljudi, te v tem primeru, ko nagovarjaš vse, v resnici nihče ne bo slišal.
Zato je zelo pomembno, da ko resnično poznaš svojo idealno stranko se ji približaš na nivoju na katerem se nahaja, uporabiš besede, katere uporablja ta tvoja idealna stranka, uporabiš primere in težave, ki jih ima…
Če želiš narediti še korak naprej, si lahko celo sproti zapisuješ probleme, ki jih ima tvoja idealna stranka in tudi besede, ki jih uporablja pri opisu teh problemov.
Tako si ustvariš dokument, ki ga ob pisanju naslednjih vsebin, lahko takoj uporabiš.
Ti dam še en primer, da bo še bolj jasno.
Vzamimo za primer fitnes trenerko, ki je fokusirana na hujšanje za ženske med 30 in 50 let.
Če se vživimo v to trenerko in želimo napisati objavo za Facebook…
Na prvo žogo bi najbrž pisali bolj strokovne vsebine in uporabili besede kot so “izguba odvečne teže”, “prekomerna teža” ali še kakšen drug sterilni izraz, ki ga verjetno ne uporablja idealna stranka.
Če samo pomisliš, katere besede uporabljamo/jo ženske, ki želijo shujšati, so najbrž to bolj izrazi “sem debela”, “sem predebela”, “hočem shujšati”… in ne “imam prekomerno telesno težo”, “želim izgubiti odvečno telesno težo” in tako naprej.
In, če se ta fitnes trenerka zdaj res želi približita svojih idealnim strankam in jim dati občutek, da jih razume, potem je super, da začne bolj spremljati njihove resnične probleme in katere besede uporabljajo pri opisovanju teh problemov. In to takrat, ko so same, ko se pogovarjajo s prijateljicami ali bližnjimi…
In seveda to ne mislim, da bi koga žalila, le uporabi lahko besede, ki so domače njeni idelani stranki in se tako veliko hitreje približa in poveča verjetnost, da jo bodo slišale. Pa tudi odnos in zaupanje se zgradi veliko hitreje.
Če imaš težavo, da svojih idealnih strank ne nagovarjaš na prav način, potem ti svetujem, da si narediš dokument in si bolj pozorna/en na izraze, ki jih uporablja tvoje idealna stranka. Vse to si sproti zapisuj.
In to so lahko izrazi, ki so uporabljeni na družabnih omrežjih, v mailih, mogoče v pogovoru s tvojimi strankami, intervjujih…
Zraven tega, pa ti svetujem tudi, da se osvobodiš in se začneš izražati avtentično, kot prava/pravi ti. Ni potrebe, da poslušaš vsa pravila, kako bi bilo treba, kaj vse ne smeš… kako se moraš izražati in kako ne… kako poetična morajo biti tvoja vsebina.
Običajno je preprost jezik, povedano na enostaven način tisto, ki ga tvoje idealne stranke najbolj razumejo in potrebujejo.
Imaš tudi ti ta problem in boš več pozornosti dal/a na izraze, ki jih uporablaj tvoja idealna stranka? Zapiši spodaj v komentar ali mi piši na družabnih omrežjih.
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj