// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Si med podjetniki, ki imajo na voljo neomejeno ponudbo? Vse, kar si potencialna stranka zaželi? Potem zamujaš ogromno priložnost.
Dajmo se o tem pogovoriti v tem podcastu.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Običajno je narava podjetnikov taka, da želimo čimbolj pomagati svojim strankam.
In v ta namen se lahko ponudba razširi in širi in širi, brez omejitev.
Velikokrat potem pride do točke, ko je na voljo skoraj vse, kar bi si stranka zaželela.
Na koncu pa ni pravih rezultatov.
V takih primerih tudi običajno ni jasne osnovne ponudbe, ampak je bolj varianta “po dogovoru”.
Ampak, tukaj je lahko en velik problem, zaradi katerega se stranke ne bodo odločile za sodelovanje s tabo.
Dajmo najprej razjasniti, kdaj sploh pride do nakupa.
Potencialna stranka zmeraj naredi nakup z željo, da se reši njen PROBLEM.
In, če ima problem, si ga verjetno želi rešiti na najbolj hiter, učinkovit način, ane?
Si želi pri tem raziskovati in ugotavljati, kako rešiti problem, ali bi ji bilo bolj všeč, da dobi rešitev za problem na pladnju?
Najverjetneje bo raje izbrala rešitev na pladnju, ki jo pa morda lahko še malo dodela.
In če naleti na tvojo široko ponudbo in ne ve niti, kaj je osnova, ki bo rešila njen problem, se zelo verjetno ne bo niti želela ukvarjati s tem. Sploh, če se želi samo rešiti problema.
Ti dam, kar en konkreten primer.
Vsako leto je npr. treba poservisirati avtomobil.
Jaz, ki me avtomobili reeees ne zanimajo, še manj pa kako in kaj jr treba narediti na servisu, mi je zadnja želja, da se bi morala ukvarjati s tem, kaj vse moram narediti, da bom lahko avto vozila naprej.
In če dobim ponudbo, kjer moram sama naumljati, kaj vse naj gre pod ta servis, se 100% ne bom odločila.
Če pa na drugi strani dobim ponudbo, za osnovni servis in mi glede na moj avtomobil priporočajo še kaj dodatnega – bo to definitivno moja izbira.
Ker, moj problem je vzdrževanje avtomobila in moja želja je, da mi ta problem vzame čim manj energije, časa…
Serviser, pa bo kot STROKOVNJAK vedel, kaj je treba narediti in me peljal po poti do rešitve in to po poti najmanj odpora.
In taka stranka bo imela ne samo rešen problem, ampak tudi super izkušnjo.
Zato je pomembno, da ima tudi tvoja ponudba vsaj neko osnovo in ni vse v zraku.
Ker v tem primeru, daješ občutek, da ne veš čisto točno, kaj sploh počneš in daješ svojim potencialnim strankam v resnici nalogo, da one določijo tvojo ponudbo.
Ti si vodja svojega branda in tvoja naloga je, da določiš ponudbo, ki rešuje problem.
In seveda to ne pomeni, da ni nobene prilagodljivosti, seveda lahko po želji potem tudi prilagajaš.
Pomembno pa je, da poskrbiš za vsaj neko osnovo, brez katere se problem ne more rešiti.
In še eno opozorilo: zmeraj, ko govorim o kakršnikoli ponudbi, nikoli ne mislim na kakršnokoli zavajanje, ali da strankam “poturiš” nekaj, kar v resnici ne potrebujejo in želiš samo prodati.
To se vidi in čuti.
In tudi tvoje stranke bodo to zaznale, kar lahko močno okruši zaupanje in odnos.
Zato ti svetujem, da sestaviš ponudbo v katero zares verjameš in jo lahko tudi samozavestno predstaviš.
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj