// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Kod podjetnik oz. podjetnica se verjetno večkrat soačaš z določanjem cen, pa veš da ima višanje in nižanje cen tudi svoje sporočilo?
V tej epizodi ti razkrijem, kakšno.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
V poslu se včasih zgodi, da moramo prilagoditi cene.
Včasih jih povišamo, včasih jih znižamo.
In višanje ali nižanje cen ima tudi svoje sporočilo.
Ko znižaš cene…
… hkrati znižaš tudi emoconalno investicijo stranke, ker je pač ni veliko stalo.
Ko znižaš cene…
… znižaš vrednost svoje storitve, kot jo razumejo stranke, saj ne more biti posebej dobra, če je tako poceni ali ima enako ceno kot vsi ostali.
Ko znižaš cene…
… zmanjšaš rezultate, ki jih ima tvoja stranka, saj ta ni toliko investirana in so zato tudi rezultati slabši.
Ko znižaš cene…
… privlačiš najslabše stranke, ki niso zadovoljne, tudi če narediš brezplačno.
Ko znižaš cene…
… uničiš profit, ki bi bil za investicijo v še boljše storitve, zaposlitev dodantne pomoči, investiranja v rast in razvoj, izobraževanje, izboljševanje procesov, nakup vrhunskih surovin, opreme in tako naprej.
Skratka… ko znižaš cene na obzorju ni veliko pozitivnega.
Kaj pa se zgodi, ko ceno zvišaš? In je seveda vrednost tvoje ponudbe na tem nivoju.
Ko zvišaš ceno…
… je tudi stranka čustveno, emocinalno veliko bolj investirana.
Ko zvišaš ceno…
… se poveča tudi vrednost tvoje ponudbe v očeh potencialne stranke. Postaneš bolj premium, nekaj posebngea.
Ko zvišaš ceno…
… se povečajo tudi rezultati pri tvoji stranki, ker je bolj investirana in zagreta, da dobi maksimum iz tvoje ponudbe.
Ko zvišaš ceno…
… pritegneš najboljše stranke, ki so hitro zadovoljne, cenijo tvojo ponudbo in običajno dobijo tudi največ. Seveda je privzeto, da sta tvoja ponudba in storitve vrhunske.
Ko zvišaš ceno…
… se poveča tudi tvoj profit, ki ga lahko potem investiraš v sisteme in posteneš še bolj učinkovit/a, zaposliš top ljudi, še izboljšaš uporbaniško izkušnjo, razvijaš in nadgrajajuješ svojo ponudbo in še in še…
Skratka višje cene prinesejo ogromno dobrega. Seveda pa je treba paziti, da te niso tudi previsoke in nihče ne kupi.
Zaupaj mi… kako pogosto višaš ali celo nižaš cene v svojem poslu? Ali so zmeraj enake?
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj