// OMENJENI LINKI ⇩
Organiziraj in avtomatiziraj svoj posel: www.mod.si/avtomatizacija-organizacija
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Zadnjič sem dobila vprašanje, kako planiram objave za družabna omrežja, da lahko redno objavljam.
In v tej epizodi ti razkrijem točen postopek.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Ker so cilji tesno povezani z objavami na družabnih omrežjih, sem se odločila, da to vprašanje razširim še kar na cilje.
Torej gremo na začetek.
Enkrat letno naredim “brainstorm”, kjer zberem vse ideje, kaj vse bi želela narediti v naslednjem letu.
To ni vezano na koledarsko leto. Ideje pa običajno zbiram že sproti v enem dokumentu na telefonu.
Iz vseh idej izberem tiste, ki si jih najbolj želim uresničiti.
Razporedim jih po mesecih.
Premislim pa tudi na morebitne dogodke v prihajajočem letu. Npr. če bi želela en mesec na potovanje, za ta mesec potem ne določam drugih ciljev.
To je en grob plan za leto, ki se potem lahko še spremeni.
Naslednji korak je planiranje 90 dni oz. 3 mesece.
Tukaj še enkrat pogledam, kaj sem imela v mislih za prihajajoče 3 mesece in se odločim, ali je to še zmeraj smiselno in, kaj vse je potrebno narediti za ta cilj.
To je še zmeraj kar široka slika, se pa precej zoža v naslednjem koraku, ko planiram mesec.
Pri planiranju meseca, določim posamezne naloge za vsak tedene. Kaj so torej cilji za vsak teden, s katerimi strankami sodelujem in katere projekte imam v delu.
Glede na to potem pripravim okvirni mesečni plan za vsebine na blogu in družabnih omrežjih.
Okvirno zame pomeni, da vem o katerih vsebinah bom pisala v blogu in v povezavi s tem, kakšne vsebine lahko objavim na družabnih omrežjih.
Seveda na Facebooku in Instagramu dodam še objave, ki so bolj osebne narave.
Tako, da ni preveč suhoparno in dodam tudi malo osebne note.
Vse to planiram običajno najprej na papirju, potem pa posamezne naloge in ideje za objave vnesem še v aplikacijo Asana.
Potem pa vsak teden samo še sledi, da pripravim vsebine za naslenji teden.
Ko se naloge tako razdrobijo, je posmazeno nalogo veliko lažje in hitreje opraviti. Zmeraj pa poskrbim tudi za to, da podobne naloge opravim skupaj – npr. napišem vse vsebine za Instagram za prihajajoči teden naenkrat.
Evo to je pa to. Potem je čas samo še za objavo, ali da nastavim, da se avtomatsko objavijo – za to uporbaljam kar Facebookovo orodje Meta Business Suite.
Upam, da ti pomaga, da tudi ti svoj sistem optimiziraš in prilagodiš sebi, tako da bo tvoje delo potekalo lažje in hitreje.
Če te zanima več o organizaciji in avtomatizaciji posla, te vabim v spletni program “Organiziraj in avtomatiziraj svoj posel” link do prorgama najdeš v opisu epizode ali na moji spletni strani mod.si/avtomatizacija-organizacija
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj