// OMENJENI LINKI ⇩
Kviz: Kakšen je stil tvojega branda? kviz.mod.si
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook
// RAJE BEREŠ? ⇩
V tej epizodi bom govorila o tem, kakšen je karizmatičen brand in kakšno ima povezavo z možgani.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Če te vprašam, kaj je tvoja prva misel ob “karizmatičnem brandu” oz. blagovni znamki, bi tvoj odgovor verjetno bil kaj v stilu…
Poseben.
Drugačen.
Izstopajoč.
Prijeten, prijazen…
No tak brand, tudi štrli iz konkurence, ane?
Ali pa konkurence sploh nima, ker je tako prepoznavem, poseben in izstopajoč…
In če si na podjetniški poti, potem ti je verjetno pomembno, da je tudi tvoj brand takšen.
Izstopajoč (v dobrem smislu), karizmatičen in tak, na katerega bo tvoja idealna stranka takoj pomislila.
Ok, vse jasno, ampak mogoče te zdaj zanima, kakšno ima to vezo z možgani?
Ogromno!
Verjetno veš, da je leva stran možganov bolj za logične, strateške zadeve, desna stran pa bolj za čustvene, kreativne zadeve.
In karizmatičen brand potrebuje obe polovici možganov.
Na eni strani mora imeti dobro strategijo, ki bo omogočila, da so vsi vpleteni zmagovalci in imajo ob prodaji/nakupu vsi občutek zmage.
In da je produkt oz. storitev nenadomestljiva – torej ne obstaja nadomestek.
Na drugi strani, pa je vse to še kreativno podprto, tako da je celoten paket unikaten in pisan na kožo idealni stranki.
Primer, ki mi pade zdaj na pamet je npr. podjetje Apple.
Njihovi izdelki so po mojem mnenju (in verjetno se vsaj delno strinjaš) dodelani v nulo!
Uporabniška izkušnja je odlična.
Vizualno izgledajo izgledajo top!
So nadomestljivi?
V celoti ne. Vsa podjetja, ki skušajo kopirati, so bolj ali manj le slab ponaredek.
Tako, da te zdaj vabim, da se vprašaš in premisliš, kako je tvoj brand lahko bolj karizmatičen.
Kaj lahko narediš s svojo ponudbo.
Kako jo lahko izboljšaš?
Kako lahko daš več?
Kako lahko ponudiš bolj kreativno rešitev?
Kako je lahko vizualno bolj privlačno?
In tako naprej.
Če si na stopnji, ko šele iščeš kakšen je sploh stil tvojega branda, potem te vabim, da se poigraš z brezplačnim kvizom, ki sem ga pred kratkim prenovila.
Vabim te, da se ga lotiš tudi če si se ga že, dodala sem namreč še nekaj bombončkov!
Kviz najdeš na kviz.mod.si link bom pa pustila tudi v opisu te epizode.
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj