// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook
// RAJE BEREŠ? ⇩
Se ti je že kdaj zgodilo, da si imel problem, potem pa ti je tretja oseba rekla samo besedi in rešitev je bila na dlani. Tvoj odziv pa najbrž “kako tega nisem videl”?
Več v tej epizodi podcasta.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Včasih se nam res zgodijo smešne situacije in imamo rešitev tik pred nosom, pa je ne vidimo, dokler nam nekdo ne odpre oči.
Sploh če si v podjetniških vodah, ti je to najbrž poznano.
No, vsaj upam, da nisem edina.
Ok, to vem, ker se tudi mojim strankam velikokrat to zgodi.
Primer: stranka ne zna nikakor oblikovati ponudbe, ki bi bila pisana na kožo idealni stranki.
Kaj naj vsebuje, kako naj to sploh predstavi in tako naprej…
Običajno je ponudba tako secirana, da se stranka ne samo zgubi v celotni ponudbi, ampak sploh ne razume kaj vse to je.
In vem, da so ponudnikovi nameni dobri.
Stranki želi ponuditi različne stvari, da ne bi bila preveč omejena.
Pri tem pa naredi zmedeno potencialno stranko.
In zmedena potencialna stranka, se nikoli ne odloči za nakup in postane stranka.
Kaj je tukaj problem?
Problem je v tem, da je ponudnik preblizu svojega dela in pregloboko, da bi lahko videl rešitev.
In kaj lahko v takem primeru naredi?
Na voljo ima vsaj dve rešitvi.
Prva rešitev je ta, da se skušaš oddaljiti od svojega dela in se postaviti v čevlje svoje idealne stranke.
Vprašaš se, kaj je moj problem? Torej problem idealne stranke.
Kako se počutim?
Kaj si zares želim?
Poskušaj tudi odmisliti vso znanje, ki ga imaš ti – tvoja idealna stranka pa ga najverjetneje nima.
Na podlagi tega, lahko potem lažje oblikuješ idealno ponudbo.
Če ti postavljanje v čevlje idealne stranke ni blizu in ti ne uspe, potem lahko analiziraš že kakšno obstoječo idealno stranko.
Kaj so bile njene potrebe?
Kako bi je še lahko pomagal?
Kakšen paket bi ji najbolj koristil?
Če bi bil ti na njenem mestu, kaj bi ti bila top ponudba?
In tako naprej.
Še bolj idelano pa je, da s tako idealno stranko stopiš v stik in jo o tem vprašaš kar direktno.
Če ne veš, kako jo sploh prosit za tak pogovor, ti svetujem, da si iskren in direkten.
Enostavno razložiš, da želiš izboljšati svoje storitve in ker je ta oseba tvoja idealan stranka, bi se želel z njo pogovoriti.
Povabiš jo lahko na kavo ali online sestanek, v zameno in zahvalo pa podariš kakšno lepo darilo.
To darilo so lahko tudi tvoje storitve ali pa fizično darilo, ni pa nujno.
Torej, če povzamem.
Včasih smo preblizu problema, da bi lahko videli rešitev.
Npr. če si znotraj hiše, težko vidiš, kje na strehi pušča vodo. Potrebno je iti na streho.
In če v svojem poslu potrebuješ pomoč, lahko rezerviraš brezplačen strateški posvet, da ugotoviva, kaj bi bil tvoj najboljši naslednji korak in če ti pri tem lahko pomagam.
Za termin mi lahko pišeš na info@mod.si
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj