// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
KVIZ: Kakšen je stil tvojega branda?
KVIZ: Kaj potrebuje tvoj posel?
// RAJE BEREŠ? ⇩
Ker smo ljudje včasih kar tekmovalni in radi preverjamo ali odkrivamo nove poti je kviz lahko odličen način za grajenje mailing liste.
Več o kvizu v tej epizodi.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Kviz je lahko eden izmed super načinov za grajenje mailing liste.
Zakaj?
Če ustvariš super zanimiv kviz, ki bo pritegnil tvoje potencialne stranke in jih skozi vprašanja vodiš do uporabnega ali zabavnega odgovora, lahko na ta način točneje določiš profil stranke.
S pomočjo profila pa potem lahko pripraviš sekvenco mailov, ki bodo dodatno spodbudili potencialno stranko k nakupu tvojih storitev ali produktov.
Kako kviz torej sploh deluje za grajenje tvoje mailing liste?
Gremo po vrsti.
Najprej pripraviš kviz, ki paše v tvoj posel.
Običajno je sestavljen iz vprašanj in odgovorov.
Odgovori so lahko v pisni, slikovni ali celo video obliki.
Lahko je bolj zabavne vrste kot vodič ali za pridobivanje novega znanja.
Kaj pa bo najbolj primerno za tvoje idealne stranke, veš najbolje ti.
Ko obiskovalec gre čez kviz in odgovori na vprašanja, pride do odgovora ali nekega profila.
Za prikaz rezultata pa mora deliti svoj mail, kamur mu tudi pošlješ rezultate.
Tako imaš lahko v bazi ne samo novega naročnika, ampak tudi precej točen profil, preko katerega mu lahko v nadaljni sekvenci mailov, ponudiš bolj primerno ponudbo.
Seveda ni nujno, da je kviz namenjen samo za nadaljnjo prodajo, je pa lahko precej dobro orodje.
Še posebej, če je tako zabaven, da ga bodo obiskovalci želeli deliti na družabnih omrežjih.
Pri meni najdeš dva kviza.
Eden za odkrivanje stila tvojega branda, kjer zraven stila prejmeš tudi prilagojeni pdf. In drugi kviz, kjer odkriješ, kam bi se ti splačalo vložiti več energije v svojem poslu oz. kateri spletni program je najbolj primeren zate v tvojem primeru.
Link do obeh kvizov najdeš v opisu te epizode ali na moji spletni strani mod.si.
Me pa zanima, kako si ti s kvizi? So ti blizu ali jih sploh ne maraš?
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj