// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Tokratna epizoda je malenkost drugačna! Sledi ena zgodba in velika lekcija iz zakulisja. In upam, da bo tudi tebi pomgala pri boljšem poslu, brez takih “slabih” izkušenj.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
V tej epizodi s tabo delim eno zanimivo zgodbo iz katere sem se naučila malo drugače gledati na cene.
In moj namen, da sploh delim te zgodbe je ta, da tudi ti morda pridobiš kakšno novo perspektivo, se naučiš kakšne lekcije, brez slabih izkušenj na svoji poslovni poti.
In če si med tistimi podjetnicami/iki, ki imajo minimalne cene ali znižajo cene tistim, ki “si ne morejo privoščiti” potem…
… naj ti povem eno mojo zgodbo oz. izkušnjo.
Moj čut za pomoč drugim je precej občutljiv, kar v poslu ni zmeraj najboljše.
In zelo na začetki moje poslovne poti se je na poti pojavila stranka, ki je želela spletno stran in mi med pogovorom tudi “zaupala”, da ima pa trenutno en problem…
In to je slabo finančno stanje in niti ne ve, kako bo naslednji mesec s plačo zaposlenih.
Moje sočutje je seveda šlo na max in ponudba je bila res zelooo ugodna.
Lepo rečeno… skoraj zastonj.
Ob zaključku projekta pa smo za praznovanje še proslavili uspešno zaključen projekt. Na tem srečanju, pa je ta ista stranka izjavila stavek, ki ga ne bom nikoli pozabila in je totalno spremenil moj pogled:
“Končno bova s partnerjem lahko stestirala novo jahto, ki že kak mesec stoji v marini in je bila takšna gužva, da sploh ni bilo časa.”
No, mogoče ni ravno dobesedno, ampak razumeš vsebino…
In tudi ni bil nateg.
To je bil samo pogled te stranke.
Ob tem stavku pa sem se resno zamislila…
Ljudje imamo različne vrednote in različna merila. V tem primeru npr. merilo kaj pomeni “finančno v krizi” zame in zanjo ni bilo niti približno na podobnem nivoju.
In ta lekcija mi je dala vedeti, da nikoli več ne ocenjujem, kaj si kdo lahko in kaj si kdo ne more privoščiti.
Konec, koncev… če si nekaj res želiš, tudi prideš do tega, ane?
Zato… NE PLEZAJ v denarnico drugih ljudi oz. potencialnih strank in se namesto njih odločaj, kaj si lahko privoščijo in kaj ne.
Kaj si kdo lahko privošči oz. boljše rečeno – želi privoščiti, je odvisno od vsakega posameznika.
Tvoje cene pa pri tem nimajo nobene vrednosti. Če ponujaš kakovostne storitve ali produkte, potem je takšna situacija zate lahko znak, da to enostavno ni tistia TAPRAVA stranka zate.
Sploh če ponujaš kakšne storitve – npr. delo 1:1 in se tvoje delo stranki ne zdi dovolj vredno… potem bo vsaj na eni strani zagotovo prišlo do nezadovoljstva.
Upam, da je ta lekcija tudi tebi, dala za mislit. Bom pa seveda vesela tudi tvojega mnenja.
Zelo ti bom pa hvaležna tudi, če moj podcast deliš tudi na družabnih omrežjih in mi pomagaš, da dosežemo čim več podjentnikov in podjetnic!
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj