// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Si za eno skrivnost? Evo jo – cene lahko uporabiš za filtriranje bolj kakovostnih strank. Več pa v tej epizodi podcasta.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
To se je zdaj mogoče slišalo kar malo ostro.
Pa v resnici ne mislim nič slabega ali ostrega.
Gre bolj za to da moraš imeti za svoje storitve ali produkte prave cene.
In prave cene so prave za tvoje idealne stranke.
Ja, spet smo pri osnovah, ko moraš imeti dobro zastavljene avatarje oz. profile idealnih strank.
In, ko veš točno komu služiš, točno veš, da bo tem osebam to tudi vredno plačati.
Kar pomeni zmago na obeh straneh.
Tvoja idealna stranka bo zadovoljna z nakupom in rešitvijo.
Ti kod podjetni/ca pa tudi, ker bo narejen nov posel in še en primer več, ko lahko pomagaš.
Na filtru pa se bodo ustavili vsi, ki niso tvoje idealne stranke in se jim tvoja ponudba ne zdi toliko vredna.
Če bi bile tvoje cene nižje in bi ti kupili to ponudbo, bi verjetno imeli občutek, da je bilo predrago in ker bi manj investirali finančno, bi bili tudi manj zagreti, kar vodi najverjetneje do slabših rezultatov.
To pa slabo za vse vpleten.
Stranko, ker nima rezultatov. Tebe, ker imaš nezadovoljno stranko.
Tako lahko cene uporabiš za filter, ki ti pomaga, da služiš svojim idealnim strankam.
Se strinjaš? Kakšno je kaj tvoje mnenje? Si že kdaj pogledal/a na cene iz te perspektive?
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj