// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Uporabljati emoji-je v besedilih na spletni strani: da ali ne?
Je to sploh dovoljeno?
Se lahko uporabljajo?
Vse to ti odgovorim v tej epizodi podcasta.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
A veš, da sem prav iskala prevod za emoji.
In predlogi so bili “čustveni simbol” pa “smeško”.
No noben mi ni všeč, zato bom kar uporabljala emoji. Saj sigurno veš o čem govorim ane? Tistih simbolih ala smeškotih, ki jih običajno uporabljamo v kakšnem chatu.
Pogosto pa se zgodi, da se pojavi vprašanje, če se na spletni strani sploh lahko uporabljajo.
Nekateri so strogo prepričani, da se to ne spodobi, drugim se zdijo čisto ok.
No, po mojih izkušnjah in raziskovanju pa razmišljanju je tako…
Ne obstaja pravilo! Sam oz. sama se lahko odločiš ali jih želiš uporabljati ali ne.
Tehnično se lahko uporabljajo in se prikazujejo na večinoma vseh napravah.
Če pa te zanima tudi moje mnenje, pa je tako. Če emoji-je redno uporabljaš, so ti všeč ker pač dodajo neko dodano vrednost besedilu, ne vidim razloga, da jih tudi na spletni strani ne uporabiš.
Seveda je fajn, da je to primerno in uporaba ni prekomerna (razen, če je to tvoj stil).
Celo slabše je, da npr. Metka vsak dan objavi novo super zanimivo objavo na Facebooku in uporablja emoji-je skoraj za vsakim stavkom.
In njeni sledilci so tega že navajeni, celo obožujejo ta način, ker vsaka objava zbudi več čustev in je bolj zabavna. Ni samo suhoparno besedilo!
Ko pa odprejo njeno spletno stran, na njeni spletni strani ni nobenega emoja.
Ni več občutka te razigranosti, odprtosti…
Samo suhoparna besedila.
V tem primeru bi bilo veliko boljše tudi na spletni strani uporabiti emoje v podobnem stilu kot na Facebooku. Da se na vseh kanalih uporabi konsistenca in ima potencialna stranka še zmeraj občutek, da je na pravem mestu, v stiku z Mojco.
Torej na kratko… če v privatnem življenju uporabljaš emojije, jih lahko uporabljaš tudi v poslovnem.
Uporabiš jih lahko tudi na družabnih omrežjih, spletni strani in celo v e-mailih.
Uf še to… saj res.
Mailchimp, ki je orodje za pošiljanje novic npr. celo priporoča, da uporabiš manjšo količino emojijev (npr. enega na naslov).
In samo pomisli, kako fino je če od nekega blazno resnega podjetja dobiš prijazen odgovor z emoji – verjetno se hitro počutiš bolj sproščeno in veselo, ane?
Zato… odločitev je tvoja, emojije pa komot uporabiš tudi na svoji spletni strani!
Me pa zanima kakšne vsebine so ti bolj všeč, take ki vsebujejo emoji ali ne? Jih redno uporabljaš ali si bolj med tistimi, ki jih ne marajo?
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj