// OMENJENI LINKI ⇩
Kviz: Kakšen je stil tvojega branda? kviz.mod.si
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook
// RAJE BEREŠ? ⇩
So brezplačna darila še smiselna za grajenje mailing liste ali je prenasičenost z informacijami že prevelika?
To ti razkrijem v tej epizodi podcasta.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Na vprašanje ali so brezplačna darila za grajenje mailing liste še smiselna, ti odgovorim kar takoj.
Seveda, če so dobra in primerno zapakirana!
Za vse, ki mogoče ne veste točno, o čem sploh govorim, naj pojasnim.
Sigurno si že naletel/a, da se v zameno za neko brezplačno gradivo prijaviš na novice, ane?
To je lahko brezplačen pdf, video, mastermind, serija mailov, demo dostop in tako naprej.
In v svetu, kjer je poplava vseh informacij, smo tudi uporabniki takih daril postali že bolj zahtevni.
Zato je potrebno, da je to darilo res kvalitetno!
Daj veliko in zelo koristno darilo.
Seveda pa mora biti to darilo tudi smiselno za tvojo ponudbo.
Nikoli ne bo koristilo brezplačno XY darilo in potem ponujaš nekaj čisto drugega.
Naj bo smiselno za tvoj posel in kot nekakšna prva stopnička, da se naročnik seznani s tvojo ponudbo.
Potem, pa je to potrebno zapakirati še v privlačen paket.
Nikoli zavajujoč.
Kaj vse je del takega paketa?
Poenostavljeno je ta paket sestavljen vsaj iz:
Pristajalne prodajne strani za to brezplačno darilo, kjer se obiskovalec seznani z darilom in ga v zameno za mail tudi pridobi.
Potem sledi sekvenca mailov, ki je strateško načrtovana, da doseže cilj, ki ga želiš s tem darilom.
To je lahko nakup izdelka, rezervacija termina za posvet, nakup storitve, dostop do pro verzije programa in tako naprej.
S tem načinom tako obiskovalca, počasi pelješ po poti do nakupa.
In ta pot ni nikoli zavajujoča v kakršnemkoli smislu.
Zmeraj gre za to, da so zmagovalci vsi vpleteni.
Če tega pri tvojem darilu še ni, ti toplo priporočam, da to spremeniš.
Brezplačna darila so tako lahko super orodje pri pridobivanju novih strank.
In idealno je, da so ta darila zimzelena, torej zmeraj aktualna.
Me pa zanima – ponujaš kakšno brezplačno gradivo in je tvoj proces optimiziran? Svoj odgovor mi lahko pošlješ na info@mod.si ali na družabnih omrežjih.
Pa še to…
Če si na stopnji, ko šele iščeš kakšen je sploh stil tvojega branda, potem te vabim, da se poigraš z brezplačnim kvizom, ki sem ga pred kratkim prenovila.
Vabim te, da se ga lotiš tudi če si se ga že, dodala sem namreč še nekaj bombončkov!
Kviz najdeš na kviz.mod.si link bom pa pustila tudi v opisu te epizode.
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj