// OMENJENI LINKI ⇩
Spletni program “SEO začetni tečaj”:
https://www.mod.si/storitve/online-tecaji/seo-zacetni-tecaj/
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Če posluješ offline, potem je dom tvojega posla fizična lokacija poslovalnica, pisarna, studio, lokal, trgovina, pekarna oz. drug poslovni prostor.
Če posluješ samo online ali offline in online, pa je dom tvojega posla spletna stran! No vsaj upam, da to ni samo Facebook.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Tako, danes sem se odločila, da bom govorila več o tvojem poslovnem domu in kako ga potencialne stranke najdejo.
Seveda imam v mislih tisti online dom – v obliki spletne strani in upam, da to pri tebi ni samo Facebook ali drugo družabno omrežje.
Že slišim, da kdo reče jaz imam pa samo Facebook stran za svoj posel.
Je to ok?
Moje mnenje je ne!
Pa ne zato, ker oblikujem in delam spletne strani in je to posel, ampak zato, ker mi kot stranki taka podjetja delujejo neresno in v bistvu nikoli ne kupim izdelkov ali storitev.
Me pa res zanima če imaš tudi ti podobno mnenje ali ti je to čisto vseeno.
Meni res ne deluje resno in ne zaupam. Facebook lahko naredi vsak in tudi uporabi podatke drugega podjetja. Spletno stran malo težje.
Jaz vidim spletno stran kot dom oz. poslovalnico za tvoj online posel.
To je prostor, kjer te potencialna stranka lahko spozna tvoje storitve ali produkte in jih tudi kupi.
Zato je pomembno kakšen ta dom je.
Verjetno si želiš, da je lep, urejen, organiziran…
Da se bodo stranke dobro počutile, ane?
Pomembno pa je tudi, kako potencialne stranke sploh pridejo do tega doma.
Nič ti ne pomaga, če je spletna stran tipi topi, pa nobenega obiskovalca.
Na to, kje te potencialna stranka najde in pride na tvojo spletno stran vpliva SEO.
To je kratica za Search Engine Optimization oz. poenostavljeno povedano optimizacija spletne strani za iskalnike.
Isklanike kot je Google.
Ta optimizacija pa zajema vse od same vsebine – torej, da je vsebina na spletni strani optimizirana, da se bo tvoja spletna stran uvrščala čim višje med zadetki. Pa vse do bolj tehniške optimizacije: da je koda npr. spisana čim bolj optimalno in je tvoja spletna stran super hitra.
Če se mogoče sprašuješ, zakaj se sploh želiš višje uvrščati med zadetke na Googlu, naj ti pojasnim.
Največ ljudi klikne prve zadetke na prvi strani Googla, na drugi strani ti že drastično padejo.
Celo velika razlika je ali si med zadetki na prvi strani med prvimi ali zadnjimi zadetki. Višje kot se uvrščaš na Googlu, večja je verjetnost za klik na tvojo spletno stran, to pa pomeni večja obiskanost spletne strani in več potencialnih srank.
Zato je nujno poskrbeti za SEO optimizacijo.
Če se želiš poglobiti in končno osvojiti optimizacijo za svojo spletno stran, sem ti pripravila spletni program, kjer te vodim čez celotno optimizacijo in ti pokažem, kako lahko optimiziraš tudi vsako posamezno objavo na blogu, kaj je treba pazit in vse ostale podrobnosti. Ta program je namenjen začetnikom, tako da če te skrbi, da bo preveč zate, ne rabiš nič skrbet!
Link do programa najdeš na mod.si direkten link pa bom pustila tudi v opisu te epizode.
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj