// OMENJENI LINKI ⇩
Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza. www.mod.si/brand-analiza
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Saj to že veš, da je strategija v poslu pomembna, ane?
Če ne, ti pojasnim v tej epizodi podcasta + zate sem pripravila nov brezplačni kviz s katerim ugotoviš, na kateri stopnji je tvoj brand in zraven s tabo delim še serijo videov, kako svoj brand popelješ na naslednjo stopnjo.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Poslovna strategija je načrt korakov, ki jih podjetje naredi, da doseže svoje cilje ter doseže svoje poslanstvo in vizijo.
Razumevanje posla in jasna pot, po kateri lahko najhitreje in najbolj učinkovito pridemo do zastavljenega je ključnega cilja.
Glavni deli strategije so:
Vizija – torej, kaj je glavni cilj in pot tvojega branda. To je širša slika, ki vključuje tudi tvoje oz. poslanstvo branda.
Drugi del so vrednote. Vrednote so v poslu zelo pomembne, saj nam dajo jasno sliko, na kakšen način delujemo v poslu.
Kaj je pomembno in kaj ne.
Kam želimo vlagati in kam ne.
Kaj želimo podpreti in česar ne.
Kakšne želimo imeti odnose s strankami, prepoznavnost in tako naprej.
Potem so še taktike. Različne taktike nam pomagajo odkrit, na kakšen način lahko pridemo najhitreje in najbolj učinkovito do zastavljenega cilja.
To so trije stebri, ki nam pomagajo, da v poslu ostanemo na pravi poti.
In običajno imamo na vsaki stopnji, kjer se nahajamo neko drugačno strategijo, kako pridemo na naslednjo stopnjo.
Sledimo pa zmeraj osnovni dolgoročni viziji in poslanstvu.
Če nimamo jasne strategije oz. smeri kam gremo, izgubljamo veliko potenciala in ne živimo svojega poslanstva.
Da pa sploh veš kam iti, pa je najprej potrebno vedeti kje sploh si.
In kot obljubljeno, imam zate čisto nov kviz.
Popolnoma brezplačen.
V tem kvizu ugotoviš na kateri stopnji je trenutno tvoj brand.
Glede na tvojo stopnjo, pa potem dobiš še serijo videov, s pomočjo katerih lahko popelješ svoj brand na naslednjo stopnjo.
Kviz najdeš na moji spletni strani mod.si/brand-analiza, link bom pustila tudi v opisu te epizode.
Bom pa vesela tudi tvojega mnenja o kvizu.
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj