// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Zadnjič sem na Instagramu objavila Reals, kako pomembno je, da se strankam približaš na pravem nivoju in veliko je bilo pozitivnega feedbacka, zato sem se odločila, da na to temo posnamem še en tak malenkost globji podcast.
Gremo intro.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Na Instagramu je bilo vprašanje: Zakaj je pomembno, da se potencialnim strankam približaš na nivoju na katerem so one?
Pa naj najprej pojasnim, kaj mislim s tem.
Če ima nekdo problem, ki je trdovraten in si ga želi razrešiti in ponujaš rešitev za ta problem, ker si že šel/la čez ta proces transformacije tudi ti osebno.
Tej osebi se moraš približati na nivoju, da te bo res slišala, da bo občutila, da jo razumeš, ker imaš izkušnje iz tega področja.
Če se ji približaš iz nivoja, ko je njen problem že zdavnaj rešen, se bo ta težko počutila razumljeno in celo možno je, da sploh ne bo verjela, da je to možno.
Tudi, če ti zagotovo veš, da je to možno in se lahko zgodi.
Pa, da ne zaplavam preveč, ti dam en tak zelo plastičen primer.
Vzemimo za primer tvojo idealno stranko Marjeto, ki je pred kratkim dobila službo svojih sanj.
In to je služba v kateri res popolnoma uživa in 100% predana.
Edini problem pa je, da je večino strank, katerim služi iz tujine in govorijo špansko.
In poznavanje jezika ji predstavlja vedno večjo oviro, da bi svojim strankam lahko služila še veliko bolje.
Zato je sprejela odločitev, da se bo začela učiti jezika in kot čista začetnica ne ve niti, kje sploh začeti.
Na drugi strani pa ti, kot poliglot/inja in učiteljica španščine ravno v tem času razpišeš nov termin za učenje španskega jezika za popolne začetnike.
Idealna priložnost torej, da se Marjeta nauči tekoče govoriti špansko.
Seveda, pa samo to, da razpišeš nov termin ni dovolj.
To novico je treba tudi razširiti, da bodo vse tvoje idealne stranke zvedele in se lahko pridružile.
Napisati moraš objave za Facebook, Instgarma, LinkedIn in posneti video za YouTube.
V kakšnem jeziku jih boš povabil/a na ta nov program?
V slovenščini, ki jo govorijo in razumejo?
Ali v španščini, torej v jeziku, ki ga boš učil/a?
Ja, seveda v tistem, ki ga razumejo…
Ker, če gre za popolne začetnike te v tem jeziku zaenkrat še ne bodo sploh razumeli.
Točno zato je zelo pomembno, da se svoji idealni stranki približaš na nivoju, na katerem se trenutno nahaja, ker te le tako lahko sliši, razume in se odzove na tvojo ponudbo.
In enako velja tudi za vse ostale branže.
Se ti je že kdaj zgodilo, da te idealne stranke sploh niso slišale in ni bilo nobenega odziva?
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj