// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Ko sem prvič pisala vsebino za spletno stran, sem se hitro ustavila pri vprašanju ali naj uporabim tikanje ali vikanje.
In tudi pri strankah velikokrat priletimo na to vprašanje, zato v tej epizodi več o tem, kaj izbrati.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Če pišeš vsebino za tvojo novo spletno stran, ali pa objavo za Facebook, mogoče celo novičke, potem si se mogoče že vprašal oz. vpršašala, kako naslavljati bralca.
Naj uporabim vikanje ali tikanje?
To je odvisno od blagovne znamke, ki jo ustvarjaš. Zelo toplo pa ti priporočam, da je to že ena izmed odločitev, ki jo izbereš ob postavljanju temeljev branda.
Ne glede na to ali izbereš vikanje ali tikanje je namreč pomembno, da to konsistento tudi uporabljaš.
Kaj izbrati je bolj osebna izbira in ni prav in narobe poti.
Pri vikanju je po mojem mnenju občutek oddaljenosti, hladnosti, kot da je med stranko in ponudnikom en neviden zid, ki ga včasih poimenujemo “rešpekt”.
To lahko super deluje za brande oz. blagovne znamke, ki npr. sodelujejo z večjimi podjetji, na področju medicine in tako naprej.
Seveda pa ni nujno, z drugačnim pristopom se lahko približaš strankam in s tem popolnoma izstopiš.
Na drugi strani pa je pri tikanju večji občutek osebne bližine, morda celo zaupanja, topline.
Kar je odlično, kadar sodeluješ npr. s posamezniki.
Deluješ tudi bolj dostopno, dosegljivo, morda celo bolj prizemljeno.
In če ima slučajno kdo misel, da ljudi najprej vikaš, ker se to spodobi in jih spoštuješ…
No, moja osebna filozofija je, da je to nepotrebno, ker ljudi osebno ne delim na tiste, ki jih spoštujem in tiste, ki jih ne spoštujem.
Vsak človek v mojem življenju si zasluži spoštovanje, pa ne samo človek, to pri meni velja tudi za živali in druga bitja.
Vsako bitje je po mojem mnenju treba spoštovati, tudi če kdaj ravna nasprotno z mojimi pričakovanji, željami….
Kaj torej izbrati za tvoj brand je popolnoma tvoja izbira. Pomisli tudi na to, kako uporabljaš vikanje in tikanje v vsakdanjem življenju, pa v komunikaciji s strankami, kaj ti je bližje in bolj všeč in seveda, kakšna je tvoja vizija za brand.
Kot vedno, te vabim, da svoje mnenje deliš tudi z mano – pišeš mi lahko na maja@mod.si, me klikneš na Facebooku ali Instagramu.
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj