// OMENJENI LINKI ⇩
Spletni program “Kako izbrati ključne besede”:
https://www.mod.si/storitve/online-tecaji/kako-izbrati-kljucne-besede/
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Če te vprašam: katera ključna beseda je prava za tvoj posel?
Mi znaš odgovoriti?
Pa je ta beseda res prava oz. optimalna za tvoje idealne stranke?
V tej epizodi ti razkrijem recept, da najdeš najboljšo ključno besedo za svoj posel in idealno stranko.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Pri mojih strankah se pogosto zgodi, da izbirajo ključne besede iz svoje perspektive in ne perspektive svoje idelane stranke.
Ključne besede so namreč tiste preko katerih idelana stranka pride do nas.
In to najpogosteje niso strokovne besede, ki jih uporablja stranka v svojem poslu.
Če ti dam kar primer.
Predstavljaj si, da je Mojca joga inštruktorica.
In, ja to je izmišljen primer.
Mojca je res fantastična inštruktorica, sploh na področju joge in vaj za hrbtenico.
Vse od rehabilitacije hrbtenice, pa slabe drže, pa bolečine v križu in tako naprej.
To je njena specialiteta.
Če bi njo vprašala, kaj je njena ključna beseda, preko katere jo najdejo idealne stranke na Googlu, bi najbrž odgovorila joga ali vinyasa joga ali kakšna druga vrsta joge.
Zdaj se pa postavimo v pozicijo idealne stranke.
Naj bo to Viktorija.
Viktorija je uspešna podjetnica, ki veliko časa preživi v sedečem položaju in kot mlada mamica veliko prenaša svojega otroka.
Vsak dan ima vedno večje bolečine v križu.
Čeprav gre nekajkrat na mesec na masažo, ji to pomaga le za kakšen dan.
Kaj misliš, da bo Viktorija vpisala v Google, da najde rešitev za svoj problem?
Joga?
Mogoče, ampak malo verjetno.
Mogoče joge niti ne pozna, ali niti ne pomisli, da bi ji joga lahko pomagala pri bolečinah v križu.
Mogoče bi vpisala “bolečine v križu” ali pa “pomoč pri bolečini v križu” ali pa “hitra rešitev za bolečine v križu” “mamice in bolečine v križu”.
To je pa že bolj verjetno, ane?
Se ti že bolj dozdeva kam merim?
Ja, to so bolj primerni kandidati za ključne besede, ki jih Mojca lahko uporabi na svoji spletni strani, družabnih omrežjih ali celo v oglaševalskih kampanjah.
Izmed teh kandidatov in seveda še več, pa je zmeraj fino narediti analizi, katera je najprimernejša za tvoj posel.
In če te zanima, kako narediti tako analizo, te vabim, da pogledaš moj brezplačni spletni program za iskanje prave ključne besede za TVOJ posel. Najdeš ga na mod.si, direkten link pa bom tudi postila v opisu te epizode.
Vsaka ključna besede torej ni najbolj primerna za tvoj posel, fajn se je preleviti v čevlje idealne stranke in premisliti in raziskati, katere ključne besede bi to lahko bile.
V zgornjem primeru je “joga” sicer lahko čisto ok ključna besede, vendar je lahko konkurenca za to ključno besedo zelo visoka. Kar pomeni, da se bo npr. tvoja spletna stran s to ključno besedo težje uvrstila med prve zadetke.
To pa pomeni, da bo jo na Googlu videlo manj potencialnih obiskovalcev.
Če se fokusiraš in poiščeš boljše ključne besede in se potem na eni strani lahko uvrščaš višje med zadetke na Googlu, pa na drugi tudi najdeš idelane stranke, ki jih tvoje storitve najbolj zanimajo.
To je pa zmaga na obeh straneh. Zadovoljan stranka z manj bolečin v križu in ti z uspešnim rastočim poslom!
Upam, da ti je ta epizoda pomagala razumeti, da vsaka ključna beseda, ki se jo spomniš, ni nujno tista taprava oz. najbolj optimalna ključna beseda za tvoj posel.
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj