// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Imaš tudi ti občutek, da moraš biti zmeraj na voljo v svojem poslu?
Dajmo se v tej epizodi pogovoriti o tem.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Če imaš tudi ti kdaj občutek, da moraš biti zmeraj na voljo, ko ti pozvoni telefon, dobiš sporočilo ali e-mail, definitivno nisi edin/a.
Tudi jaz sem imela dlje časa ta občutek.
Tisti občutek, da si skoraj suženj svojega telefona in če pozvoni, se moraš takoj oglasiti…
Tisti občutek, da je skoraj tvoja dolžnost, da imaš javno objavljeno telefonsko številko, na kateri si na voljo kadarkoli.
In kam to pripelje?
Do izčrpanosti, slabe volje, obremenjenosti… skratka nič kaj dobrega.
In, ne me narobe razumet.
Seveda je fino, da si v poslu dosegljiv/a in tudi odziven/a, ampak fino je pa tudi, da imaš postavljene meje.
To je na eni strani pomembno, tako za mentalno zdravje, kot tudi za produktivnost in percepcijo, ki jo oddajaš.
Če si zmeraj na voljo, to pomeni, da si na časovnici drugih ljudi in je tvoje življenje odvisno od potreb drugih ljudi.
Po domače povedano, si “oseba na klic”.
In s tem daješ jasno sporočilo, da tvoj čas ni pomemben.
Da, ni pomembno kaj počneš in si zmeraj na voljo.
In, če ne ceniš svojega časa, ga verjemi, da tudi drugi ne bodo.
In s tem tudi sebe daješ na nivo nepomembnosti, cenenosti in manj vrednosti.
Ampak, v resnici je najbolj pomembno, da poskrbiš zase.
In to najprej.
Če poskrbiš najprej, da je tvoj kozarec poln, lahko iz njega ponudiš veliko več, tistim, ki so žejni, kot če je tvoj kozarec prazen.
Skratka… če imaš še zmeraj prepričanje, da moraš biti zmeraj na voljo.
Se oglasiti na vsak telefon.
Odgovoriti na mail zvečer, ko si že v postelji.
In tako prej…
Vedi, da to ni res – to je vsiljeno prepričanje družbe, ki ti jemlje moč.
Lahko deluješ tudi na drugačen način – takšen, ki bo dobro služil tvojim idealnim strankam in bo tudi zate ok.
Če si tako kot jaz in ne maraš nenačrtovanih klicev, ker pač ceniš svoj čas in energijo, ko padeš v flow in ne želiš moten… ni potrebno, da sploh deliš telefonsko številko, ali pa se oglašaš le na dogovorjene klice.
Na vse neodgovorjene klice pa lahko odgovoriš kasneje.
Tudi na e-maile in DM, SMS-e ne rabiš odgovoriti takoj.
Zame je najbolj idealno, da si enkrat ali dvakrat v dnevu vzamem čas in odgovorim na vse potrebno.
Upam, da ti ta moj sistem pomaga. Me pa zanima kako si ti s tem, da si zmeraj na voljo, nikoli ali bolj redko?
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj