Veliko podjetnikov ima prepričanje, da je potrebno spletno stran spreminjati zelooo pogosto.
Celo vsak mesec.
Pa to mislim bolj oblikovno (oz. “Redesign”) in spreminjanje ponudbe.
S tem pa lahko naredijo veliko zmede med obiskovalci.
Samo predstavljaj si, če bi tvoja najljubša trgovina s prehrano imela vsakič, ko jo obiščeš čisto novo razporeditev in izgled.
To bi bila zmeda in noro, ane?
Na drugi strani pa so tudi taki, ki so spletno stran postavili pred 10-imi leti in se od takrat ni spremenilo prav nič.
Zato je to vprašanje zelo na mestu…
Kako pogosto moram preoblikovati mojo spletno stran?
Da bo jasno, ne obstaja točno določena mera, ki bi bila za vse oz. “one-size-fits-all approach”.
So pa neke osnovne smernice, ki ti lahko pomagajo pri odločitvi, ali tvoja spletna stran potrebuje novo preobleko.
3-leta brez spremembe
V digitalnem svetu je zastarelost precej hitra. Če je tvoja spletna stran stara že 3 leta ali več in na njej ni bilo narejene nobene spremembe od takrat, potem zagotovo potrebuje osvežitev.
Če še zmeraj izgleda lepo, potem ni potreben čisto nov izgled, priporočam pa ti, da pregledaš in po potrebi prilagodiš vsebine. Pogledaš in posodobiš fotografije. Razmisliš, ali lahko še kako izboljšaš uporabniško izkušnjo.
Imaš novo ponudbo, ki ne služi več prejšnji idealni stranki ali imaš novo usmeritev, strategijo, novo idealno stranko
Pri razvoju posla se lahko čez čas ponudba popolnoma spremeni in to je ok, normalno. Če se ponudba tako zelo spremeni, da ne služi več prejšnji idealni stranki, potem je čas za prenovo.
Primer: ponudba prehranskih dopolnil za moške nad 70 let, se spremeni v online vadbo fit žensk do 30 let. Verjetno si predstavljaš, da bi spletni strani za vsako ponudbo oz. idealno stranko (70-letnega moškega ali 25-letno žensko) izgledali popolnoma drugače, ane?
Nova vizualna podoba podjetja
Če je tvoj posel doživel popolno vizualno prenovo in spletna stran ni v skladu s tem. Potem je potrebno narediti nekaj sprememb.
Primer: tvoj stranski posel/hobi je postal 100%zaposlitev, zato je padla odločitev, da se resno lotiš tudi celostne grafične podobe podjetja.
Spletna stran ni prilagojena za mobilnike ali SEO optimizirana
Uporaba spleta se kar precej seli na mobilne naprave, zato je prilagoditev spletne strani za manjše naprave nujno potrebna! To pa ne pomeni samo to, da se se stran odpre na mobilni napravi in je potem treba povečevati, da se sploh kaj vidi, ampak da je brskanje po strani prijetno.
Stran je pa potrebno optimizirati tudi za iskalnike, kot je Google (temu rečemo SEO). Optimizacija ti pomaga, da se med zadetki na Googlu uvrščaš potem višje (organsko). To potem pomeni večja obiskanost spletne strani in več potencialnih strank.
Vabim te, da se pridružiš spletnemu programu Optimizacija spletne strani za Google, ki ti pomaga pri optimizaciji za iskalnike.
Ni obiskov spletne strani ali ta ne konvertira
Namen spletne strani je običajno, da pretvori obiskovalce v stranke (konvertira). Če tega pri tebi ni, ali sploh nimaš obiskovalcev, potem je potrebno najprej raziskati, kje je razlog za to.
Nekaj idej:
- premalo govoriš o spletni strani (deliš linke),
- neučinkovit marketing,
- neprivlačna ponudba,
- slabo zastavljena spletna stran (negativna uporabniška izkušnja ali premalo klicev k akciji)
- neprivlačna/nepregleda spletna stran
- …
Upam, da ti te ročke pomagajo pri odločitvi. Če imaš še kakšno vprašanje, te vabim, da zapišeš spodaj v komentar (odgovorim prav vsem 😉).
Komentiraj