• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Predloge za organizacijo
  • Portfolio
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • ENG
MOD MAJA Ojsteršek

MOD butična agencija

Spletne strani in branding

  • Brand in spletna stran
  • Rast in razvoj branda
  • LEGENDARNI
  • SPLETNI PROGRAMI
  • Predloge za organizacijo
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • BLOG
    • Spletne strani
    • Grafično oblikovanje
    • WordPress nasveti
    • Organizirano & produktivno
    • MOD chat
    • Biznis & Lifestyle
    • Brezplačniki (Freebies)
    • Orodja in viri
  • DARILA
  • PORTFOLIO
  • 🚨 Vzdrževanje s. s.
  • ☰
    • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.
    • 10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori
    • Kakšen je stil tvojega branda?
    • Predloge za produktivnost in organizacijo
    • SPOZNAJ ME
    • KONTAKT
Kako pogosto moram preoblikovati mojo spletno stran?

Kako pogosto moram preoblikovati mojo spletno stran?

12/06/2022

Veliko podjetnikov ima prepričanje, da je potrebno spletno stran spreminjati zelooo pogosto.

Celo vsak mesec. 

Pa to mislim bolj oblikovno (oz. “Redesign”) in spreminjanje ponudbe.

S tem pa lahko naredijo veliko zmede med obiskovalci.

Samo predstavljaj si, če bi tvoja najljubša trgovina s prehrano imela vsakič, ko jo obiščeš čisto novo razporeditev in izgled.

To bi bila zmeda in noro, ane?

Na drugi strani pa so tudi taki, ki so spletno stran postavili pred 10-imi leti in se od takrat ni spremenilo prav nič.

Zato je to vprašanje zelo na mestu…

Kako pogosto moram preoblikovati mojo spletno stran?

Da bo jasno, ne obstaja točno določena mera, ki bi bila za vse oz. “one-size-fits-all approach”.

So pa neke osnovne smernice, ki ti lahko pomagajo pri odločitvi, ali tvoja spletna stran potrebuje novo preobleko.

3-leta brez spremembe

V digitalnem svetu je zastarelost precej hitra. Če je tvoja spletna stran stara že 3 leta ali več in na njej ni bilo narejene nobene spremembe od takrat, potem zagotovo potrebuje osvežitev.

Če še zmeraj izgleda lepo, potem ni potreben čisto nov izgled, priporočam pa ti, da pregledaš in po potrebi prilagodiš vsebine. Pogledaš in posodobiš fotografije. Razmisliš, ali lahko še kako izboljšaš uporabniško izkušnjo.

Imaš novo ponudbo, ki ne služi več prejšnji idealni stranki ali imaš novo usmeritev, strategijo, novo idealno stranko

Pri razvoju posla se lahko čez čas ponudba popolnoma spremeni in to je ok, normalno. Če se ponudba tako zelo spremeni, da ne služi več prejšnji idealni stranki, potem je čas za prenovo.

Primer: ponudba prehranskih dopolnil za moške nad 70 let, se spremeni v online vadbo fit žensk do 30 let. Verjetno si predstavljaš, da bi spletni strani za vsako ponudbo oz. idealno stranko (70-letnega moškega ali 25-letno žensko) izgledali popolnoma drugače, ane?

Nova vizualna podoba podjetja

Če je tvoj posel doživel popolno vizualno prenovo in spletna stran ni v skladu s tem. Potem je potrebno narediti nekaj sprememb.

Primer: tvoj stranski posel/hobi je postal 100%zaposlitev, zato je padla odločitev, da se resno lotiš tudi celostne grafične podobe podjetja.

Spletna stran ni prilagojena za mobilnike ali SEO optimizirana

Uporaba spleta se kar precej seli na mobilne naprave, zato je prilagoditev spletne strani za manjše naprave nujno potrebna! To pa ne pomeni samo to, da se se stran odpre na mobilni napravi in je potem treba povečevati, da se sploh kaj vidi, ampak da je brskanje po strani prijetno.

Stran je pa potrebno optimizirati tudi za iskalnike, kot je Google (temu rečemo SEO). Optimizacija ti pomaga, da se med zadetki na Googlu uvrščaš potem višje (organsko). To potem pomeni večja obiskanost spletne strani in več potencialnih strank.

Vabim te, da se pridružiš spletnemu programu Optimizacija spletne strani za Google, ki ti pomaga pri optimizaciji za iskalnike.

Ni obiskov spletne strani ali ta ne konvertira

Namen spletne strani je običajno, da pretvori obiskovalce v stranke (konvertira). Če tega pri tebi ni, ali sploh nimaš obiskovalcev, potem je potrebno najprej raziskati, kje je razlog za to.

Nekaj idej:

  • premalo govoriš o spletni strani (deliš linke),
  • neučinkovit marketing,
  • neprivlačna ponudba,
  • slabo zastavljena spletna stran (negativna uporabniška izkušnja ali premalo klicev k akciji)
  • neprivlačna/nepregleda spletna stran
  • …

Upam, da ti te ročke pomagajo pri odločitvi. Če imaš še kakšno vprašanje, te vabim, da zapišeš spodaj v komentar (odgovorim prav vsem 😉).

Posted Under: Spletne strani
Objavljeno v: Spletne strani

BREZPLAČEN KVIZ + 5-DNEVN TRENING

Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.

Kratek kviz, ki ti bo pomagal določiti, na kateri stopnji je tvoj brand in 5-dnevni video trening, ki ti bo pomagal narediti preboj na nov nivo branda.

ZAČNI S KVIZOM

PRENOVOLJEN + NOV VIDEO!

Kakšen je stil tvojega branda?

V tem hitrem kvizu lahko ugotoviš, kakšen je stil tvojega branda (novega ali obstoječega). Pošljem pa ti tudi personaliziran pdf s priporočili in nasvete, kakšen je tvoj naslednji korak!

ZAČNI S KVIZOM

Reader Interactions

Morda te zanima tudi:

Related posts:

4 izboljšave spletne strani za več strank
4 izboljšave spletne strani za več strank
Recept za domačo spletno stran
Neustavljivo privlačna unikatna ponudba
Neustavljivo privlačna unikatna ponudba

Komentiraj Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Footer

MOD – butična agencija

Spletna stran in branding

MOD – butična agencija

Večina brandov se izgubi v hrupu. S pravo strategijo, brandom in spletno stranjo ti pomagam, da tvoj brand izstopi iz konkurence, postane magnetično privlačen za stranke, bolj profitabilen, hitreje rastoč in pusti trajen pečat.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • YouTube

Želiš brezplačne priročnike, vodiče?

Uporabne povezave

  • STORITVE
  • Transformacija branda
  • Najkrajša pot do strank
  • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira?
  • 10 najdražjih napak
  • KVIZ: Kakšen je stil tvojega branda?
  • Priporočila
  • Kontakt

Copyright © 2018-2022 MOD | Pogoji | Zasebnost
Copyright © 2018-2022 MOD | Terms | Privacy

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, da ti zagotovimo najboljšo izkušnjo. S klikom na "Sprejmi vse" se strinjaš z uporabo vseh piškotkov. Lahko pa obiščeš "Nastavitve piškotkov" in prilagodiš piškotke.
Nastavitve piškotkovSprejmi vse
Manage consent

Pregled

Ta spletna stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Od piškotkov, ki so razvrščeni po potrebi, shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke zunanjih, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno stran. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Prav tako imate možnost, da onemogočite te piškotke. Toda onemogočitev nekaterih od teh piškotkov lahko onemogoči nekatere funkcionalnosti na spletni strani.
Analitika
Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje, kako obiskovalci komunicirajo s spletnim mestom. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.
Delovanje
Piškotki uspešnosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, ki pomagajo pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.
Nujni
Nujni piškotki so nujni za pravilno delovanje spletne strani. Ti piškotki anonimno zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne funkcije spletnega mesta.
Oglaševanje
Oglasni piškotki se uporabljajo za zagotavljanje ustreznih oglasov in marketinških akcij obiskovalcem. Ti piškotki spremljajo obiskovalce na spletnih mestih in zbirajo informacije za zagotavljanje prilagojenih oglasov.
PiškotekTrajanjeOpis
NID6 monthsNID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads.
Funkcionalnost
Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot so deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.
PiškotekTrajanjeOpis
bp_user-registered13 years 8 months 8 daysThis cookie is used to set which users can access the private pages of the website. It is a functional cookie.
bp_user-role13 years 8 months 8 daysThis is a functional cookie. It is used to set restriction to the user on acessing certain pages like back office, account page etc.
Drugi
Drugi piškotki so tisti, ki se analizirajo in še niso razvrščeni v kategorijo.
Nujni
SPREJMI IN SHRANI