NAROČI SE NA YOUTUBE KANAL IN NE ZAMUDI NASLEDNJEGA VIDEA↓

privat podcast:
Spletna stran kot tvoj najboljši asistent in prodajalec

ODPRTI VPISI
Stranke 24/7

8-dnevni intenziv – brezplačno 22. – 29. 4. 2025
Od firbca do “kupim!”

NOVO
DARILO 2.0.
Ustvari neustavljivo darilo 2.0 (‘freebie’) za potencialne stranke, ki jih bo pritegnilo, ogrevalo in naravno vodilo do prve transformacije ter nakupa – vse to na avtopilotu.

19. – 26. 2. 2025
Zemljevid do legendarne prodaje


NOVO
7 napak pri gradnji branda, ki podjetnike/ce stanejo prepoznavnosti in strank
(+ rešitve, kaj lahko narediš že ZDAJ, in 5 manj očitnih načinov, kako lahko povečaš prepoznavnost in prideš do več strank brez dodatnih €)

BREZPLAČEN IZZIV
Od neznane, dobro varovane skrivnosti do #1 zaželenega branda

BREZPLAČEN KVIZ
Kako dober prodajalec je tvoja spletna stran?
5-min kviz, ki ti bo pomagal transformirati spletno stran v najboljšega prodajalca in asistenta.

BREZPLAČEN 10 DNEVNI AVDIO TRENING
Transformacija branda
Od neprepoznavnega do magnetično privlačnega branda.
Kako zgraditi svoj prvi lijak na spletni strani (in kaj to sploh je)
Kaj je lijak?
Lijak je poenostavljeno povedano filter in vodilo, ki vodi obiskovalca od prvega obiska do nakupa. Gre torej za vnaprej načrtovano pot, po kateri vodiš obiskovalca (brez zavajanja, manipulacije!).
Podobno kot v offline svetu – npr. restavracija (vabi pred vrati → pelje do mize → svetuje kaj naročit → nakup).
Kaj je namen prodajnega lijaka?
✓ pritegniti pozornost,
✓ filtriranje med “pravimi” idealnimi strankami,
✓ ogrevanje obiskovalcev, grajenje odnosov,
✓ prodaja.
Faze uspešnega lijaka in kako do uspešnega prvega lijaka na spletni strani
1. Zavedanje
- pritegneš pozornost idealnih strank,
- priložnost, da te spoznajo,
- primer: oglasi, objave na družabnih omrežjih, gostujoče predavanje, blog, podcast…
2. Interes
- tisti, ki jih zanima tvoja ponudba – izrazijo zanimanje in želiš pridobiti njihove kontaktne podatke,
- primer: brezplačna ponudba, ki jo dobijo v zameno za e-mail
3. Odločitev
- v tej fazi se obiskovale odloči ali mu/ji je tvoj način, pristop všeč ali ne,
- izjave in zgodbe zadovoljnih strank so lahko tukaj zelo koristne,
- primer: skozi brezplačno ponudbo te spozna, tvoj pristop in se odloči, ali te spremlja naprej ali ne.
4. Konverzija (akcija / prodaja)
- v tej točki se potencialna stranka že dovolj ogreje, da se lahko odloči za naslednji korak (nakup / drugo akcijo),
- primer: nakup izdelka ali storitve, rezervacija termina za posvet, prijava na delavnico…
Komentiraj