Uživaš v kuhanju?
Ne glede na to pa…
…če kuhaš po odličnem receptu, uporabiš vrhunske sestavine in začimbe, kuhaš z lepo energijo in veliko ljubezni, ni druge kot, da bo jed čudovita.
Podobno je tudi pri blogu. Če je odlična vsebina, pišeš z dobrimi nameni in lepo energijo, upoštevaš osnovna priporočila, bo nov blog odličen!
V tej objavi ti predstavim nekaj ključnih elementov dobrega bloga.
1 | Načrtuj vsebino
Najprej naredi kratek povzetek besedila – o čem želiš pisati. To so lahko samo oporne točke, ali kratko besedilo. Če si najprej narediš načrt, ne zgrešiš vsega pomembnega, kar želiš sporočiti + besedilo lahko lepše organiziraš, kaj je velik plus za bralca.
2 | Bralca daj v središče pozornosti
Ko pišeš blog imej bralca vedno pred seboj. Naj bo v središču pozornosti. Besedilo naj bo namenjeno njemu/njen, kako mu lahko pomagaš? Odmisli, kaj vse mu lahko prodaš, najprej daj v ospredje bralčeve potrebe, tako bo blog zagotovo veliko boljši.
Namesto blazno prodajno usmerjenih blogov, raje ponudi rešitev, ki je možna tudi brez tvojega produkta ali storitve (oz. da osnovni namen objave ni prodaja).
3 | Izberi dober naslov
Pogosto se zgodi, da je zapis bloga vrhunski. Potem pa se ustavi pri naslovu, ki je preveč dolgočasen, da bi kdorkoli sploh kliknil nanj. Torej, če naslov ni dober, bo veliko manj ljudi sploh kliknilo nanj, kar pomeni, da tvojega odličnega besedila sploh ne bodo pogledali, kaj šele prebrali.
Zato nameni nekaj več časa tudi za naslov. Nekaj idej, kako ga sestaviti najdeš v tem brezplačnem priročniku tukaj:
4 | Besedilo piši v kratkih odstavkih
Načeloma podpiram, da ni nujno, da se strogo držimo vseh slovničnih pravil, sploh če nas ta ovirajo, da besedilo zveni pristno (oz. da ne bi prihajal iz tvojih ust). Zato uporabi besedilo, ki bo čimbližje bralcu, uporabiš lahko tudi sleng.
Pri pisanju pa ti priporočam, da uporabiš kratke odstavke. Tako bralec ne bo prestrašen že ob prvem pregledu + takšna besedila je veliko lažje brati.
5 | Uporabi naslove in podnaslove
Za še boljšo preglednost in lažje branje uporabi naslove in podnaslove. Ti bodo še bolj razbili besedilo + vsakemu, ki bo samo preletel blog, dali boljši pregled o čem pišeš v tem blogu.
Naslovi in podnaslovi pa so tudi krasni za SEO optimizacijo (sploh, če vsebujejo tudi ključne besede).
6 | Začini še z grafikami in fotografijami
Dodaj še nekaj začimb v obliki grafik in/ali fotografij. Idealno je, da uporabiš fotografije s tematiko tvojega bloga, kvalitetne in ne preveč pogosto uporabljene. Če se le da je nabolje, če uporabiš svoje fotografije. Lahko pa jih seveda tudi kupiš, poišči take, ki niso že prepogosto uporabljene.
V tem brezplačnem priročniku pa najdeš nekaj idej, kako sestaviti dober naslov, ki bo pritegnil tvoje bralce:
Komentiraj