• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Predloge za organizacijo
  • Portfolio
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • ENG
MOD MAJA Ojsteršek

MOD butična agencija

Spletne strani in branding

  • Brand in spletna stran
  • Rast in razvoj branda
  • LEGENDARNI
  • SPLETNI PROGRAMI
  • Predloge za organizacijo
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • BLOG
    • Spletne strani
    • Grafično oblikovanje
    • WordPress nasveti
    • Organizirano & produktivno
    • MOD chat
    • Biznis & Lifestyle
    • Brezplačniki (Freebies)
    • Orodja in viri
  • DARILA
  • PORTFOLIO
  • 🚨 Vzdrževanje s. s.
  • ☰
    • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.
    • 10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori
    • Kakšen je stil tvojega branda?
    • Predloge za produktivnost in organizacijo
    • SPOZNAJ ME
    • KONTAKT
Zakaj je spletna stran pomembna za tvoj biznis?

Zakaj je spletna stran pomembna za tvoj biznis?

14/03/2021

Je spletna stran res pomembna za moj biznis?

Saj imam Facebook, Instagram…

Kaj pa če Facebook spremeni algoritem (kar se je že kar nekajkrat zgodilo) in nihče več ne vidi tvojih vsebin?

Hja ves tvoj trud: redno objavljanje, ustvarjanje vsebin, fotografiranje… je zaman.

Facebook pač skrbi za svoj biznis, ne tvoj.

In to je ok.

Kar ti ponuja… je brezplačno!

Ko pač gradiš svojo spletno prepoznavnost na drugih platformah, lahko lastnik kadarkoli spremeni pravila ali ceno.

Kaj pa, če namesto tega raje poskrbiš za svojo spletno stran in mailing listo, ki je v tvoji lasti in TI določaš pravila?

Se sliši boljše, ane?

Zraven tega je tukaj še 5 razlogov, zakaj je spletna stran pomembna za podjetja.

 

Zakaj je spletna stran pomembna za tvoj biznis?

 

Zakaj je spletna stran pomembna za podjetja:

1 | Neodvisnost

Ena najpomembnejših točk grajenja online prisotnosti je neodvisno od drugega biznisa. Neodvisnost od pravil drugih.

Postaviš lahko svoja pravila, spreminjaš, kar želiš in si popolnoma neodvisen od platforme drugega.

Podobno kot lastnik nepremičnine si ti lastnik svojega spletnega doma.

Seveda pa lahko druge platforme izkoristiš za večjo obiskanost tvoje spletne strani.

 

2 | Prilagodljivost

Včasih se potrebe biznisa spremenijo. Potrebno je kaj dograditi ali spremeniti.

Ko imaš svojo spletno stran, lahko zmeraj spremeniš glede na svoje potrebe.

Dogradiš lahko posamezne dele (npr. spletno trgovino) ali popolna spremeniš videz.

(Skoraj) brez omejitev in točno po tvojih potrebah in željah.

 

3 | Prepoznavnost

Ko imaš svojo spletno stran gradiš na svoji prepoznavnosti in preko tvoje spletne strani te obiskovalci in potencialne stranke hitreje najdejo.

Če gradiš pa npr. na Facebookovi platformi (imaš samo Facebook stran) v resnici gradiš na Facebooku biznisu.

To pa ne pomeni, da ne smeš imeti Facebok strani!

Izkoristi jo za grajenje odnosov in večji obiskanosti tvoje spletne strani.

 

4 | Zaupanje

Zaupaš bolj podjetjem, ki imajo samo Facebook stran ali tistim, ki imajo tudi svojo spletno stran?

Verjetno tistim, ki imajo spletno stran, ane?

Zato je to pomemben razlog, da imaš svojo spletno stran (in ne, ni nujno, da je noro obsežna) – saj veš samo z zaupanjem obiskovalec postane stranka.

 

5 | Grajenje skupnosti

S pomočjo svoje spletne strani, lahko gradiš tudi svojo skupnost. Z rednimi objavami in odličnimi novicami se bodo obiskovalci z veseljem vračali na tvojo spletno stran in jo morda celo priporočili naprej.

Tukaj te druge platforme (Facebook, Instagram, LinkeidIn…) lahko čudovito podprejo.

Izkoristi seveda oboje.

 

Tako, to je samo 5 razlogov. Vabim te, da spodaj v komentar deliš svojo spletno stan (če jo imaš) ali poveš, katera točka se ti zdi najbolj pomembna in če že razmišljaš o svoji platformi.

Posted Under: Spletne strani
Objavljeno v: Spletne strani

BREZPLAČEN KVIZ + 5-DNEVN TRENING

Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.

Kratek kviz, ki ti bo pomagal določiti, na kateri stopnji je tvoj brand in 5-dnevni video trening, ki ti bo pomagal narediti preboj na nov nivo branda.

ZAČNI S KVIZOM

PRENOVOLJEN + NOV VIDEO!

Kakšen je stil tvojega branda?

V tem hitrem kvizu lahko ugotoviš, kakšen je stil tvojega branda (novega ali obstoječega). Pošljem pa ti tudi personaliziran pdf s priporočili in nasvete, kakšen je tvoj naslednji korak!

ZAČNI S KVIZOM

Reader Interactions

Morda te zanima tudi:

Related posts:

2 ključna razloga, da spletna stran ne konvertira obiskovalcev v stranke
2 ključna razloga, da spletna stran ne konvertira obiskovalcev v stranke
4 izboljšave spletne strani za več strank
4 izboljšave spletne strani za več strank
Recept za domačo spletno stran

Komentiraj Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Footer

MOD – butična agencija

Spletna stran in branding

MOD – butična agencija

Večina brandov se izgubi v hrupu. S pravo strategijo, brandom in spletno stranjo ti pomagam, da tvoj brand izstopi iz konkurence, postane magnetično privlačen za stranke, bolj profitabilen, hitreje rastoč in pusti trajen pečat.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • YouTube

Želiš brezplačne priročnike, vodiče?

Uporabne povezave

  • STORITVE
  • Transformacija branda
  • Najkrajša pot do strank
  • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira?
  • 10 najdražjih napak
  • KVIZ: Kakšen je stil tvojega branda?
  • Priporočila
  • Kontakt

Copyright © 2018-2022 MOD | Pogoji | Zasebnost
Copyright © 2018-2022 MOD | Terms | Privacy

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, da ti zagotovimo najboljšo izkušnjo. S klikom na "Sprejmi vse" se strinjaš z uporabo vseh piškotkov. Lahko pa obiščeš "Nastavitve piškotkov" in prilagodiš piškotke.
Nastavitve piškotkovSprejmi vse
Manage consent

Pregled

Ta spletna stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Od piškotkov, ki so razvrščeni po potrebi, shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke zunanjih, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno stran. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Prav tako imate možnost, da onemogočite te piškotke. Toda onemogočitev nekaterih od teh piškotkov lahko onemogoči nekatere funkcionalnosti na spletni strani.
Analitika
Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje, kako obiskovalci komunicirajo s spletnim mestom. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.
Delovanje
Piškotki uspešnosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, ki pomagajo pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.
Nujni
Nujni piškotki so nujni za pravilno delovanje spletne strani. Ti piškotki anonimno zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne funkcije spletnega mesta.
Oglaševanje
Oglasni piškotki se uporabljajo za zagotavljanje ustreznih oglasov in marketinških akcij obiskovalcem. Ti piškotki spremljajo obiskovalce na spletnih mestih in zbirajo informacije za zagotavljanje prilagojenih oglasov.
PiškotekTrajanjeOpis
NID6 monthsNID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads.
Funkcionalnost
Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot so deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.
PiškotekTrajanjeOpis
bp_user-registered13 years 8 months 8 daysThis cookie is used to set which users can access the private pages of the website. It is a functional cookie.
bp_user-role13 years 8 months 8 daysThis is a functional cookie. It is used to set restriction to the user on acessing certain pages like back office, account page etc.
Drugi
Drugi piškotki so tisti, ki se analizirajo in še niso razvrščeni v kategorijo.
Nujni
SPREJMI IN SHRANI