V tej objavi ti pojasnim razliko med spletno stranjo in spletno trgovino, ki ti bo pomagala, da se lažje odločiš, kaj je prava izbira zate in tvoj posel.
Čisto enostavno povedano je spletna trgovina nadgradnja spletne strani, ki ima več funkcionalnosti.
Na prvi pogled morda te funkcionalnosti niso vidne ali jih morda sploh ne opaziš, v ozadju pa je velika razlika.
Spletna trgovina ima namreč dodatne funkcionalnosti:
- vezane na izdelke (npr. vodenje zalog, izbira velikosti/barv, cena, akcija, podobni izdelki, upsell, opisi, slike izdelka… )
- vezane na sam nakup (da lahko obiskovalec izbere izdelek, doda v košarico, odda naročilo, pride do svojih preteklih naročil…)
- vezane na prodajo (npr. online plačila, dostava, kuponi za popust, snemanje virtualnih gradiv…)
- vezane na administracijo (vodenje naročil, komunikacija s kupci, avtomatizirana e-sporočila o nakupu…)
- …
Razlika v ozadju je torej precejšnja.
Torej, če želim prodajati samo en izdelek to pomeni, da potrebujem spletno trgovino?
Včasih npr. pride do situacije, ko bi prodajali npr. samo 1 izdelek – se v tem primeru tudi naredi spletna trgovina?
Da in ne.
Možno je oboje odločitev je pa odvisna od tvoje vizije in možne investicije.
Iz vidika izvajalca je nadgradnja v trgovino enaka, če je to za samo en izdelek ali jih bo 50. Razlika je edino pri dodajanju izdelkov (torej ali se v trgovino doda samo en ali 50 izdelkov).
Kakšno je moje priporočilo?
Če si v fazi testiranja in še ne veš, ali bo izdelek sploh dolgoročno v prodaji in ti ni problem vložiti nekaj več ročnega dela v sam prodajni proces, potem lahko zadostuje prodajna stran z obrazcem za naročilo/nakup.
Če veš, da bo to dolgoročno in se bo kasneje morda celo dodal še kakšen izdelek, potem je spletna trgovina boljša izbira.
Zakaj?
Ker je nakup za stranko bolj prijazen in profesionalen (kar vodi tudi v večje zaupanje stranke), na drugi strani pa to pomeni tudi manj administracijskega dela zate in bolj organizirano/pregledno prodajo.
Stanje naročil že imaš namreč pregledno organizirana v sami spleti trgovini in jasno je videti npr. katera naročila so zaključena, katera v delu, katera čakajo plačilo…
Upam, da ti to pomaga, da se lažje odločiš, katera izbira je prava zate!
Če imaš še kakšno vprašanje, ga lahko zapišeš spodaj v komentar.
Komentiraj