Kje sploh začeti z novim brandom?
Nop, prvi korak ni logo.
Prvi korak je postavljanje temelja.
Na dobrih temeljih lahko potem zgradiš celoten brand, vizualno podobo in so ti kristalno jasni naslednji koraki.
Zakaj?
Zato, da se fokusiraš, postaviš pravo smer, da potem ne deluješ kot “kura brez glave” in delaš malo levo, malo desno…
Kje torej začeti?
Temelji branda? In kako izbrati temeljne vrednote branda
1 | Lastnosti branda (Brand Attributes) in Brand Statement
Najprej je čas za osnove, da postaviš osnovne lastnosti in vrednote svojega branda. Kako želiš, da deluje tvoj brand, kako želiš da ga drugi dojemajo, se počutijo, ko stopijo v stik s tabo? Kaj je tisto bistvo?
Na podlagi tega ustvari in zapiši še “brand statment”. Poenostavljeno je to kratek stavek, v katerem povzameš, kaj tvoj brand je, njegove vrednote in komu služi.
2 | Profili strank
Potem si zamisli in ustvari profil za vsaj eno idealno stranko (lahko jih je tudi več, če je to smiselno). Tako ti bo kristalno jasno, komu tvoj brand služi! To bo zate jasna usmeritev, na podlagi tega pa potem lahko pripraviš tudi ponudbe, komunikacijo, gradiš mailing listo, družabna omrežja…
Če ne veš, kje se lotiti ustvarjanja profilna idealne stranke, si lahko pomagaš z brezplačnim vodičem, kako ustvariti idealno stranko.
3 | Poslovni cilji
Ko imaš točno določene vrednote in osnove svojega branda, pa tudi veš, komu služiš lahko pripraviš poslovni cilj. Na vseh pomembnih biznis področjih in rangiraš vse skupaj po pomembnosti, tako da ti bo jasno česa se lotiti najprej.
Poslovne cilje je fino postaviti za področja:
- Prihodki (Revenue) (vsi viri tvojih prihodkov, mogoče so to storitve, izdelki, delavnice, predavanja, svetovanje, 1:1, online pomoč, dogodki…)
- Prepoznavnost (Awareness) (kje te bodo potencialne stranke najdle in ti sledile)
- Učinkovitost (Efficiency) (kako lahko svoj biznis narediš čim bolj učinkovit, kaj lahko avtomatiziraš, katero delo lahko predaš, kaj je treba urediti za večjo učinkovitost…)
Ne pozabi pa teh ciljev potem dati tudi na koledar! Saj veš, če časovno ne planiraš, se ne bo zgodilo. 😉
4 | Iskanje idealnih rešitev/ponudb za tvoj brand
Glede na tvojo idealno stranko in cilje lahko potem ugotoviš kakšna bi bila najbolj idealna ponudba ali ponudbe!
Kaj je tista idealna rešitev?
Mogoče lahko zraven izdelka ponudiš še svetovanje.
Ali pa kakšno storitev, ki še ne obstaja?
Prepusti se domišljiji!
5 | “Potovanje” stranke
Potem je čas, da ustvariš načrt potovanja stranke. Brez skrbi, ne bomo nikamor fizično potovali (hm, čeprav kakšnega posedanju na obali se pa ne bi branila).
Kaj to sploh je?
To je načrtovanje poti tvoje stranke – vse od tega, kje te najprej zasledi, do tega, da postane tvoja stranka.
Zakaj je to pomembno?
Da, lahko glede na to potem pripraviš vsebino in korake.
Da bo lažje, en primer…
Na vadbi joge ima inštruktorica oblečeno čudovito majico → ti, kot udeleženka vprašaš, kje jo je kupila → to dizajnerko poiščeš na Instagramu in ji začneš slediti → ugotoviš, da ta dizajnerka nudi tudi nasvete, kako kombinirati oblačila → prijaviš se na te nasvete in novičke → z veseljem jih prebereš vsak teden in začneš veliko bolje kombinirati svoja oblačila → potem potrebuješ nove hlače in jih seveda kupiš pri tej dizajnerki → navdušena si nad svojim izgledom, tudi najboljša prijateljica pohvali tvoj izgled → priporočiš ji dizajnerko…
Noro, ane?
Ampak, kaj ti to koristi?
To ti lahko pomaga, da ugotoviš, kam usmeriti več energije. V tem primeru lahko npr. dizajnerka podari svoje kreacije učiteljem, se poveže z njimi… Pripravi novičke z nasveti…
Jap, tako noro dobro in uporabno je to!
No, zdaj je pa čas, da postaviš temelje svojega branda (novega ali že obstoječega). Če pa pri tem potrebuješ pomoč, lahko to postaviva skupaj na delavnici 1:1 TEMELJI BRANDA. To sta o delavnici povedali Katja in Lejla:
“Majino delavnico Temelji branda bi priporočila prav vsakomur, ki razmišlja o podjetniški poti ali je morda nanjo že stopil in ugotovil, da se v poplavi vsega, kar prinaša ta pot s seboj, izgublja. Ravno to je bila moja zgodba. Ideja, želja, vizija je že dlje časa zorela in tudi koraki v pravo smer so bili že narejeni. A v nekem trenutku sem dobila občutek, da sem preveč “razpršena” in da potrebujem usmeritev in svež pogled nekoga, ki je ta del poti že prehodil. In Maja je bila najboljša možna izbira. Ne le strokovnost, prepričala me je tudi njena sproščenost, pozitivna in “skulirana” energija in predvsem to, da sem bila slišana. Izhajala je iz mene, ni le prisluhnila, ampak tudi slišala. Skozi delavnico mi je odstrla izjemno pomembne vidike posla, temelje, ki jih je resnično potrebno dobro postaviti, ker je “gradnja” naprej potem toliko bolj enostavna. Zastavljala je prava vprašanja, ki so me pripeljala do odgovorov in ugotovitev, do katerih sama nisem našla poti. Zato sem Maji iz srca hvaležna, saj bom s pridobljenim znanjem veliko bolj samozavestno stopala po svoji poti.”
Katja iz Hiške srčnih dotikov
“Zelo sem uživala na delavnici z Majo. Menim, da so dobri temelji nujno potrebni, da lahko uspešno rasteš in se razvijaš na svoji poti. Vedno se je pametno vračati k njim, da se zopet spomniš oz kakšne stvari posodobiš in spremeniš. Moje obzorje se je razširilo z novimi idejami kako lahko pomagam strankam, kakšne programe lahko ponudim, kakšne vsebine lahko kreiram in kako s financami. Pdf, ki sem ga prejela po končani delavnici, je moje sidro, kateremu se bom vračala po vse to, da bom dobila jasnost kako naprej. Maja, hvala iz srca.”
Lejla Pantic Sindric, lejlaps.com
Več o delavnici najdeš tukaj 👉 TEMELJI BRANDA.
Komentiraj