OMENJENI LINKI V VIDEU:
⟡ Kako izbrati ključne besede
⟡ Optimizacija spletne strani za Google
Glavni faktor, ki vpliva, na katerem mestu med rezultati na Googlu bo tvoja spletna stran je SEO.
SEO je optimizacija spletne strani za Google in druge iskalnike.
In zakaj je sploh pomembno, na katero mesto se uvrščaš na Googlu?
Prvi zadetki na Googlu dobijo večino klikov, kar pomeni več obiskovalcev in s tem več potencialnih strank.
Zato je zelo pomembno, da je tudi tvoja spletna stran optimizirana, da se bo Google z veseljem spogledoval z njo.
In tukaj je 5 trikov za višjo uvrstitev na Googlu 2022:
1 | Prava ključna beseda za tvoj brand
Vsaka ključna beseda ni dobra za tvoj brand. Prilagojena mora biti za tvoje idealne stranke. To ni strokovni izraz, ki se uporablja v tvojem poslu. Tudi ni zelo splošna beseda, ki ji uporablja zela množica podjetij in ji je konkurirati skoraj nemogoče.
To je beseda, ki jo v Google vpiše tvoja idealna stranka.
To je ključna beseda, ki je optimizirana za tvoj brand in hkrati ni preširoka.
Več o tem, kako najdeš pravo ključno besedo za svoj brand, najdeš v brezplačnem programu: Kako izbrati ključne besede.
2 | Focus na tematike, po katerih želiš, da je znan tvoj brand
Poskušaj se fokusirati na vsebine, po katerih želiš, da je tvoj brand znan. In je tvoj brand prva misel, ko ima nekdo točno določeno težavo.
Je tako imenovana “go-to” oseba/brand/rešitev.
Primer: učitelj joge je lahko zelo splošno in se hitro izgubi v poplavi vseh učiteljev. Če pa se fokusira bolj na eno področje – npr. bolečine v hrbtu, bo veliko prej pritegnil svoje idealne stranke, ki imajo ta problem. In ko bo nekdo imel bolečine v križu se bo bolj verjetno odločil za tega učitelja joge, ki je specializiran in fokusiran točno na ta problem.
3 | Redne, pogoste objave na spletni strani (blog)
Google ne mara spletni strani, ki se redno ne posodabljajo z novo vsebino. Zato poskrbi, da bo zadovoljen tako Google, kot tudi tvoji obiskovalci in na spletni strani redno objavljaj nove vsebine.
Običajno so to v obliki bloga, lahko so tudi novice, videi ali audio vsebine (dodatna priporočila v videu zgoraj)…
4 | Privlačen naslov in opis za Google
Ko iščeš na Googlu, se ti med zadetki prikažeta naslov in kratki opis. In to dvoje vpliva na odločitev, ali bo potencialni obiskovalec kliknil na tvojo spletno stran ali ne.
Zato je zelo pomembno, da je tudi naslov in opis optimiziran za tvoj brand.
5 | Optimizacija hitrosti spletne strani, uporabniške izkušnje in prilagojenost za mobilne naprave
Danes smo ljudje že kar malo razvajeni in če je spletna stran zelo počasna lahko hitro kliknemo na tisti X in jo zapremo.
To pa prepozna tudi Google in zaradi tega uvršča spletno stran nižje med zadetki.
Zato poskrbi, da bo tvoja spletna stran dovolj hitra, prilagojena za mobilnike in prijazna za uporabnike.
Komentiraj