Na prvi pogled majhen kos papirja, ki ga ni tako zapleteno narediti. Res ga ni! Če pa želiš nekaj več, da bo vizitka izstopala, pa je fino pomisliti na kar nekaj stvari in vanjo vložiti nekaj več časa.
Zakaj je vizitka sploh potrebna?
V online svetu pravzaprav res ni potrebna, vsaj ne fizična vizitka. Takoj, ko pa stopiš iz hiše, pride prav, če se ukvarjaš s kakršnokoli dejavnostjo. Če se poslovno ali osebno udeležuješ dogodkov, izobraževanj in želiš navezovati stike z drugimi, je priročno, če lahko svoj kontakt z njimi deliš kar z vizitko. Če to ni osebna vizitka, ampak poslovna pa lahko tako pridobiš potencialne stranke in daješ dober, profesionalen prvi vtis.
Katere informacije so na vizitki potrebne?
Nujno potreben informacije:
- ime, priimek
- kontaktni podatki (e-mail, telefon)
- spletna stran (če jo imaš), logo, ime podjetja in naslov (če je poslovna vizitka)
- dejavnost, s katero se ukvarjaš
Po želji pa lahko dodaš še svojo fotografijo (ljudje smo vizualna bitja in se s pomočjo fotografije hitro spomnimo, kdo si), kakšno posebno grafiko, ipd. Zelo simpatično in v zadnjem času vedno bolj popularna, pa so na vizitki tudi povezave na socialna omrežja-npr.: LinkedIn, Twitter… Vsekakor pa je pomembno, da je na koncu vizitka pregledna in ni nasičena z (nepotrebnimi) informacijami.
Kakšna velikost vizitke je primerna?
Glede na to kakšno vizitko želiš in s čim se ukvarjaš, lahko prilagodiš tudi svojo velikost in obliko vizitke. Standardne vizitke so običajno velikosti bančnih kartic. To je 85×54 mm ali 90×50 mm.
Kako se lotim vizitke?
1. Izbira vsebine: katere informacije bodo na vizitki
Najprej je čas, da pomisliš, komu boš najverjetneje vizitko dal/a in katere informacije bi bile zanj/zanjo najkoristnejše. Glede na to “sestaviš” vsebino, primerno za vizitko.
2. Kakšeno vizitko želiš (enostaveno, pisano, elegantno, veselo…)
Kakšna je tvoja sanjska vizitka? Kaj želiš z njo sporočiti? Na kaj želiš, da pomisli nekdo, ki dobi tvojo vizitko?
3. Oblikovanje vizitke-dizajn
Tole je lahko precej zahteven proces, ki zahteva kar nekaj veščin in znanja, da bo na koncu vizitka izgledala, privlačno, dajala vtis, ki smo ga želeli in bo hkrati pregledna.
4. Preveri, da so vse informacije na vizitki pravilne
Velikokrat se lahko zgodi, da se zatipkamo in z deljenjem vizitk z napačnimi kontaktnimi podatki si bomo naredili verjetno več škode kot koristni. Zato dodatno preverjanje točnosti podatkov ne bo odveč.
5. Priprava na tisk
Ko je vizitka oblikovana in so vse informacije na vizitki pravilne, je dokument potrebno pripraviti še za tisk (večino tega se lahko pripravi že pri samem oblikovanju vizitke). Potrebno je:
- dodati dodatek za razrez-rob oz. Bleed (običajno 2-5mm)
- dodati črte za razrez oz. Crop marks
- besedilo spremeniti v krivulje
- izbrati barvni model CMYK
- izbrati primerno resolucijo (300dpi)
Na koncu pa je treba dokument le še shraniti, običajno v pdf formatu.
6. Izbira materiala
Običajno se to načrtuje že pri oblikovanju vizitke, če ne pa se je potrebno odločiti na tem koraku:
- kakšen naj bo papir (navaden, “reliefni”, eko, premazni…)
- kakšna naj bo debelina papirja
- ali bo vizitka plastificirana (mat/sijaj)
- kakšni bodo robovi (zaobljeni/navadni)
7. Tisk
Sedaj je potrebno le izbrati še dobro tiskarno, ki bo kvalitetno opravila svoj del.
8. Vesela uporaba
Ko imaš vizitke narejene, pa jih je potrebno tudi uporabit 😉 glede na to, da so narejene točno po tvojem okusu, to ne bi smel biti težava. 😀
Če potrebuješ pomoč pri svoji vizitki, me lahko kontaktiraš, z veseljem pomagam! 🙂
sabina says
Super post! 🙂 vizitke so priročne, očitno spet moderne in odlične v vsej tej poplavi podatkov 🙂 še posebej pa priročne če maš se kako spletno stran, da te pol oseba lahko “preveri” in ji nekako s tem vzbudiš pozornost 🙂
The Real Person!
Author Maja acts as a real person and passed all tests against spambots. Anti-Spam by CleanTalk.
Hvala, Sabina! 🙂 Vizitke so res spet postale aktualne in se popolnoma strinjam s tabo. 🙂