Vsebina spletne strani je pomemben del vsake spletke. Tudi če je dizajn spletne strani vrhunski, so besedila tista, ki prodajo storitve oz. izdelke podjetja. Ta so potrebna, da izstopiš in osvojiš srca svojih strank.
Slike in dizjan spletne strani ne prodajata, ampak privlačita, zbudita pozornost – prodaja je domena dobrega besedila oz. vsebine spletne strani. Zato je to zelo pomemben del tvojega biznisa.
Kaj je dobra vsebina? Običajno ima 3 naloge:
#1 Privlačit, zbudit pozornost.
#2 Učinkovito predstaviti ponudbo / izdelek.
#3 Spodbudijo k akciji (kar želiš, da obiskovalec naredi).
Na kratko: dobra vsebina spletne strani npr. z dobrim naslovom privlači novega obiskovalca, da klikne za več info., mu jasno predstavi storitev/izdelek in ga spodbudi, da naredi naslednji korak (npr. Se prijavi na novice, kupi, rezervira termin, se vpiše…)
Kako pa ustvariti dobro vsebino za spletno stran?
Lahko se naučiš, kako napisati dobre vsebine ali najameš nekoga, ki to obvlada. Enostavno, ane? Če se odločiš za najem zunanjega izvajalca, pazi le, da bo vsebina prilagojena tebi (bo čutiti tvoj glas).
Če se odločiš, da se lotiš pisanje vsebine sam/a, potem je tukaj nekaj nasvetov:
1 | Piši, piši
Prvi korak je, da napišeš vsebino – osnutek. Svetujem ti, da pišeš pogovorno, torej kot bi se z obiskovalcem pogovarjala. Najlažje bo, da si v mislih predstavljaš idealnega obiskovalca. Če ne veš kdo to je, potem ti svetujem, da ga še prej kreiraš – kako, najdeš v prispevku: KDO JE TVOJA IDEALNA STRANKA?
2 | Popravi, izboljšaj, optimiziraj
Ko imaš pripravljeno vsebino, še enkrat preberi in izboljšal dele, ki ti niso všeč. Probaj biti čimbolj jasnen/a in specifična. Kratki odstavki, naslovi, odebeljen tekst so zmeraj priporočljivi, saj lahko tako bralec že poskenira besedilo in takoj ve, za kaj gre.
Sledi še SEO optimizacija za iskalnike (kot npr. Google). Če se želiš podrobneje poglobiti v znanje o SEO optimizaciji, lahko pokukaš v moj online tečaj SEO začetni tečaj.
3 | Testiraj, testiraj, testiraj
Testiraj, da besedila in spletna stran res opravljajo svoje delo: privabijo prave ljudi in jih spodbudi k želenemu dejanju (nakupu, rezervaciji, prijavi…).
Testiraš lahko tudi s prijatelji in družino – da je res vse hitro razumljivo in berljivo. Vsebina je živ del spletne stani in je fino, da se redno posodabljanje in izboljšuje.
Nasveti:
#1 Pogovarjaj se s strankami
Zapiši si besede, ki jih stranke uporabljajo, zapiši si tudi vprašanja in oboje potem uporabi na spletni strani.
#2 Uporabi pozive h akciji (CTA)
Za konverzijo (da obiskovalec postane stranka) je potrebno obiskovalca pozvati h akciji. Tudi, ko morda misliš, da je naslednji korak logičen, uporabi t.i. CTA oz. pozovi h akciji.
CTA primeri: prijavi se, kupi, klikni za več informacij, pošlji mi sporočilo, piši mi…
#3 Bodi prijazen/a in jasen/a, ne uporabljaj besed strokovnjakov
Skušaj si predstavljati, da si obiskovalec in uporabi besede, ki bi jih ta razumel/uporablja. Ne trudi se zveneti “pametno” ali “strokovno” – raje uberi taktiko, da na prijazen, a jasen način pojasniš svoj produkt ali storitev (s tem gradiš na zaupanju).
Upam, da ti ti nasveti pomagajo pri pisanju vsebin. Če imaš še kakšen nasvet, ga prosim deli spodaj v komentarju.
Komentiraj