Lepa spletna stran je dandanes že skoraj nujna, da sploh pritegne obiskovalce. Zraven tega pa bi morala imeti še eno funkcijo…
Naj ti povem najprej eno skrivnost: za svoj posel ne potrebuješ spletne strani. Potrebuješ pa spletno stran, ki konvertira obiskovalce v kupce.
In zdaj, ko poznaš to skrivnost…
Če tvoja spletna stran, ni generator novih strank (pa tudi, če je), potem ima najbrž kakšno veliko ali manjšo luknjo, skozi katero odteka veliko potencialnih strank in financ.
Spodaj najdeš 5 takih lukenj in rešitev, ki ti bodo pomagale zakrpati te luknje.
Če iščeš izvajalca za tvojo spletno stran in grafično podobo pa je to nujno zate:
10 NAJDRAŽJIH NAPAK
pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori

Spodaj je 5 lukenj, ki se pojavijo na veliko spletnih straneh in izgubljajo stranke in dohodek v poslu.
5 lukenj na spletni strani, kjer ti odtekajo € in stranke + rešitve
1 | (Skoraj) nemogoč postopek nakupa ali rezervacije
Velikokrat se zgodi, da na spletni strani ni jasno, kaj mora obiskovalec narediti za nakup. Oz. kaj je sploh naslednji korak.
Kako naj naroči izdelek/storitev? Mora poslati povpraševanje preko kontaktnega obrazca?
Velikokrat je npr. opisana neka ponudba, potem pa ponudnik pričakuje, da ga bo stranka že kontaktirala…
Ali pa je postopek zapisan na drugu strani.
Včasih se celo zgodi, da se (prezapleten) postopek zdi ponudniku čisto logičen in bi ga tudi obiskovalci morali poznati…
Tukaj zamuja ogromno priložnosti.
S takim sistemom namreč zelo zmede obiskovalca in mu uteži postopek.
In zmeden obiskovalec nikoli ne kupi.
Rešitev: dodaj jasna navodila, kaj mora obiskovalec narediti za nakup – oz. kaj je njegov naslednji korak – jasen CTA (klic k akciji). Seveda pa naj bo tudi postopek kar se da preprost in hiter (med samim postopkom nakupa namreč ne želimo izgubiti stranke).
2 | Premalo ali preveč info
Pisanje ponudbe je “art” oz. kar umetnost. Ujeti je namreč potrebno zadostno količino informacij, ki dobro predstavijo samo ponudbo, hkrati pa tega ne sme biti preveč – da ni obiskovalec preobremenjen in obupa že pred nakupom.
Ko je obiskovalec enkrat že na prodajni strani, ga ne pošiljaj dol iz te strani (razen na plačilo). Velikokrat se zgodi, da ponudniki želijo ponuditi še kakšne vsebine, ki bi obiskovalca lahko zanimale – npr. blog.
Ampak, ko ti enkrat pošlješ obiskovalca iz prodajne strani na blog (ali še slabše na družabna omrežja) je verjetnost, da se bo vrnil in zaključil nakup veliko manjša.
Rešitev: Premisli, koliko informacij je dovolj in koliko preveč za obiskovalca. Zmeraj lahko podrobnosti prikažeš samo tistim, ki jih zanima več (npr. z dodatnim linkom za več informacij). Besedilo naj bo pregledno razporejeno, brez daljših blokov teksta, z naslovi in razgibanimi oblikovanjem. Dodaš lahko tudi slike in grafike, da besedilo še dodatno razbiješ. Na mesta, kjer je najbolj smiselno dodaj tudi klice k akciji (CTA).
3 | Družabna omrežja in “follow me” so središče spletne strani ali edini klic k akciji
Družabna omrežja so super za pridobivanje novih obiskovalcev na spletni strani. In vredno jih je izkoristi.
Paziti pa je treba, ker obratna situacija ne velja (razen izjemnih situacijah).
Ko je obiskovalec enkrat na spletni strani, ga ne želimo poslati iz strani. To bi bilo podobno, kot če bi imeli lokal in, ko bi potencialna stranka vstopila v lokal, bi jo napotili ven v park (ali celo k sosedom).
Rešitev: družabna omrežja umakni iz glavnega menija in jim nameni prostor npr. v nogi. Link na družabna omrežja naj se zmeraj odprejo v novem zavihku ali oknu. S tem ne izgubiš popolnoma obiskovalca in je bolj verjetno, da se bo še vrnil na spletno stran in morda zaključil nakup/se prijavil na novice…
4 | Predvidevanje, da bo obiskovalce kupil ob prvem obisku
Če tvoja ponudba ni izredno nizkocenovna in za impulziven nakup, potem se zelo redko zgodi, da bi obiskovalec opravil nakup ob prvem obisku spletne strani.
Zato je dobro poskrbeti, da nov obiskovalec ostane v tvoji skupnosti. To lahko npr. narediš tako, da mu ponudiš brezplačno darilo, ki se mu je nemogoče upreti in ga tako pridobiti na mailing listo, kjer se potem naprej gradi odnos.
Rešitev: Če še nimaš, ponudi unikatno brezplačno darilo, ki se mu obiskovalci ne morejo upreti in se z veseljem prijavijo na tvojo mailing listo. Idealno je, da temu sledi tudi učinkovita e-mail sekvenca mailov.
5 | Ni konsistentne vizualne podobe, barve so osebna preferenca
Če je tvoja vizualna podoba branda odvisna od trenutnega navdiha, potem lahko potencialno stranko hitro izgubiš, saj bo ta morala vsakič znova ugotavljati, kdo si in kaj ponujaš.
Namesto da bi te že na prvi pogled prepoznala in konzumirala tvojo novo vsebino/ponudbo.
S tem narediš zmedeno potencijalno stranko in to nikoli ne vodi do nakupa.
Rešitev: vizualna podoba branda naj bo zmeraj konsistentna. Zmeraj uporabljaj enake barve (nikoli podobnih odtenkov, naj bo zmeraj enaka barva), pisave (fonte), vzorce… To ne velja samo za promocijska gradiva, ampak tudi vizitke, letake, račune, ponudbe, podpis v mailu…
Če iščeš izvajalca za tvojo spletno stran in grafično podobo pa je to nujno zate:
10 NAJDRAŽJIH NAPAK
pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori

Komentiraj