V VIDEU:Tokrat s tabo delim 5 stebrov, ki so ključnega pomena za uspešen posel.OMENJENO V VIDEU: ⟡ Preboj: Od neznane, dobro varovane skrivnosti do #1 zaželenega branda: https://www.mod.si/preboj/ 5 stebrov […]
Blog
Kako izstopiti iz konkurence na zasičenem trgu – 3 vprašanja
V VIDEU:S tabo bom delila nekaj trikov in namigov, kako lahko ohraniš avtentičnost in izstopiš iz konkurence.OMENJENO V VIDEU: ⟡ Mesečni pospeševalnik: Unikatna, magnetično privlačna ponudba (obstoječa ali nova): od […]
5 vprašanj, ki jih postavi, preden izbereš ustvarjalca spletnih strani
V VIDEU:Tokrat s tabo delim 5 vprašanj, ki jih je dobro zastaviti, preden najameš ustvarjalca spletnih strani.Omenjeno v videu: 10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na […]
Osebni brand: ga potrebujem in kako ga uporabiti?
V VIDEU:Osebni brand ima vsak izmed nas, zato je blazno pomembno, da ga zavedno ustvarjamo. Kako pa ga lahko uporabiš?Omenjeno v videu: Zaživi sebe polno in avtentično – 5 dnevni […]
Kako lahko tvoja ponudba izstopi iz konkurence?
V VIDEU:Kako lahko izstopiš s svojo ponudbo iz konkurence, tudi brez nižanja cen ali dodajanja ogromno dodatnih vsebin. Kako lahko tvoja ponudba izstopi iz konkurence? Če ponujaš enako, kar ponujajo […]
3 orodja umetne inteligence (AI) za video vsebine
V VIDEU:S tabo delim 3 orodja, ki lahko totalno spremenijo ustvarjanje videov (tudi, če se ne želiš pokazati v videu). V tem videu ti razkrivam tri inovativna orodja, ki popolnoma […]
4 načini za več obiskovalcev na spletni strani
V VIDEU:V tem videu s tabo delim 4 načine, kako lahko povečaš število obiskovalcev na spletni strani že danes. OMENJENI LINK ZA BREZPLAČEN TEČAJ: 5 KORAKOV DO VEČ STRANK NA […]
Formula za e-mail vabilo, ki pritegne pozornost in pozove k akciji
V VIDEU:Formula za pisanje emaila, ki ti bo pomagala:✓ zbudi zanimanje,✓ navduši, da bralec naredi naslednji korak in to brez zavajanja ali manipuliranja,✓ tebi olajša pisanje, ker točno veš, kakšna […]
5 načinov, kako skrajšati besedilo in povečati sporočilnost na spletni strani
V VIDEU:Z optimizacijo takšnih vsebin na prodajnih straneh lahko:✓ povečaš sporočilnost besedil,✓ pritegneš bralce in navdušiš obiskovalce,✓ izboljšaš konverzijo obiskovalcev v stranke,✓ zagotoviš boljšo predstavitev in komunikacijo, kar vodi do […]
SEO in SGE: Kako optimizirati spletno stran v 2024
V VIDEU:– Zakaj sta SEO ali SGE sploh pomembna za moji spletno stran?– Kaj je SEO, SGE?– Kako že danes poskrbeti za SGE? V 2024 prihajajo največje spremembe na področju […]
2 ključna razloga, da spletna stran ne konvertira obiskovalcev v stranke
V VIDEU:– Kaj je konverzija na spletni strani?– Zakaj jo je dobro meriti?– 2 ključna razloga, da spletna stran ne konvertira obiskovalcev v stranke– Kako izračunati in meriti konverzijo na […]
Od ideje do nepozabnega branda
O VIDEU:Intervju je bil posnet za Tanjin Podreberšek Sekirnik summit: Bodi TI. Bodi Ženska. ZDRAVA | LEPA | USPEŠNA.
5 načinov, kako izstopiti iz konkurence
V VIDEU:1 | Unikatna ponudba2 | Specializacija / fokus / Niche3 | Vizualni izgled branda, ki že na prvi pogled pritegne idealno stranko4 | Radodarnost5 | X-faktor SSKJ: “Konkurenca = […]
4 izboljšave spletne strani za več strank
V VIDEU:– Pozitivna uporabniška izkušnja idealne stranke– Brezplačna ponudba, ki se ji idealne stranke ne morejo upreti– Dovolj a ne preveč informacij, da obiskovalec sprejme informirano odločitev o nakupu– Jasen […]
Recept za domačo spletno stran
V VIDEU:1:15 Naslovnica03:40 Neuspeh04:04 Uspeh04:30 Koristi oz. prednosti06:21 Načrt, kako bo potekalo Ustvariti domačo stran ni tako enostavno, kot se morda zdi na prvi pogled, sploh če želiš res dobro, […]
5 najboljših lekcij mentorskega skupinskega programa
V VIDEU:5 razlogov zakaj so lahko skupinski programi veliko boljši – moja osebna izkušnja. Kot (verjetno) vsi podjetniki, se tudi jaz redno izobražujem, izboljšuje… da lahko potem tudi svojim strankam […]
Kako do več časa za svoj brand
O VIDEU:Velikokrat slišim: “Ah, nimam časa, da bi se ukvarjal/a še s svojim brandom, niti delal/a na razvoju”Če je tudi pri tebi tako, potem ti bo ta sistem pomagal, da […]
5 preverjenih strategij, da zagotovo ostaneš na mestu
O VIDEU:O 5-ih strategijah, ki delujejo in ti bodo zagotvo pomagale, da ostaneš na mestu. Če to ni tvoj cilj, pa jih lahko uporabiš in obrneš vse na glavo. Ok […]
3-je hitri načini za povračilo investicije
O VIDEU:Če razmišljaš o investiciji, potem s tabo delila 3 načine, ki jih lahko že danes implementiraš in si tako povrneš investijo!Ja, podjetniki/ce imamo to svobodo in gremo v akcijo […]
Neustavljivo privlačna unikatna ponudba
OMENJENO V VIDEU: 25.7.2023 od 9:00-13:00 – BREZPLAČEN SEMINAR IZ OBISKOVALCEV V STRANKE KAKO DO VEČJE OBISKANOSTI IN KONVERZIJE NA SPLETNE STRANI Brezplačen spletni seminar, kjer ti pokažem, kako na […]
Poletje = Odklop? Akcija? Oboje!
OMENJENO V VIDEU: 10.-13.7.2023 BREZPLAČEN 3-DNEVNI PROGRAM MAGNETIČNO PRIVLAČEN BRAND: BREZPLAČNO VSTOPNICO LAHKO REZERVIRAŠ NA👇www.mod.si/brand Če imaš mnenje, da se počitek in delo/akcija v času poletja izključujeta, potem ti še […]
Najkrajša pot do strank
V VIDEU:01:32 Prva skrivnost02:10 Druga skrivnost02:54 Tretja skrivnost REZERVIRAJ SVOJO BREZPLAČNO VSTOPNICO 👇www.mod.si/najkrajsa-pot-do-strank A veš, da približno polovica podjetij propade v prvih petih letih in od tega jih polovica (42% […]
3 ključne sestavine, da pride do nakupa
V VIDEU:00:29 Sestradano in rastoče občinstvo01:28 Magnetično privlačno ponudbo02:03 Učinkovit marketing Se kdaj vprašaš, zakaj stranke kupujejo in zakaj ne? Kaj vse je potrebno, da pride do nakupa? Mogoče imaš […]
Tvoja spletna stran izpolnjuje pravilo 5 sekund?
V VIDEU:01:06 Kaj je bistvo spletne strani?01:29 Je relevantna?01:55 Lahko zaupam tej spletni strani?02:53 Kaj moram narediti?03:21 Je spletna stran dovolj hitra? Danes govorimo o pravilu 5s in ne to […]
Od agresivne do naravne prodaje na spletni strani
V VIDEU:00:50 FILTER03:20 ODNOSI06:38 KLIC K AKCIJI (CTA) Tudi ti ne maraš prodaje in se na vsak način izogibaš gumbom “kupi” na svoji spletni strani? Potem te vabim, da z […]
Kje začeti pri gradnji branda?
V VIDEU:00:17 Vizija00:59 Temelji branda, strategija02:08 Celostna grafična podoba03:02 Sistem za avtomatsko pridobivanje strank03:27 Spletna stran, ki bo delovala kot tvoj najboljši prodajalec 24/704:09 Grajenje skupnosti in tiste prave spremembe […]
Podcast: kaj je, kako ga uporabiti za posel, kaj potrebuješ, kako začeti
V VIDEU:00:14 Kaj je podcast?00:41 10 razlogov, zakaj je lahko koristen za podjetja04:17 Kaj oz. katero opremo potrebuješ za podcast?08:00 Kako posneti prvi podcast? Če razmišljaš o podcastu za svoj […]
Transformiraj življenje v 12 tednih: Metoda 12-tedensko leto
V VIDEU:02:11 1 korak: cilji04:14 2 korak: planiranje05:57 3 korak: izvedba Kaj če ti povem, da obstaja sistem, po katerem lahko dosežeš cilje v 12-ih tednih? Se sliši dobro, ane? […]
Kako uporabiti umetno inteligenco za blog in družabna omrežja
V VIDEU:02:57 KORAK 1: Določi temo vsebine03:50 KORAK 2: Prijava in dostop do ChatGPT04:47 KORAK 3: Vpiši iskalni niz oz zahtevano akcijo06:12 KORAK 4: Generiraj vsebino06:50 KORAK 5: Urejanje vsebine […]
5 najhitrejših načinov, da izgubiš potencialno stranko na spletni strani
V VIDEU:00:06 Prvi način00:26 Drugi način01:01 Tretji način01:42 Četrti način02:28 Peti način Želiš 5 najhitrejših načinov, kako izgubiš potencialno stranko na spletni strani? Tukaj so: 1. Na spletni strani odstrani […]
Kako izboljšati spletno stran v 1h
Ne potrebuješ spletne strani, potrebuješ pa spletno stran, ki konvertira obiskovalce v stranke. In v tem videu ti pokažem, kako lahko izboljšaš svojo spletno stran v 1h. Naloga tvoje spletne […]
Kako do profitabilnega branda z misijo (brez da se skuriš in zapraviš tone denarja)
Omenjeno v videu:01:22 Prva skrivnost02:04 Druga skrivnost03:01 Tretja skrivnost04:00 Rešitev in dariloBREZPLAČNA VSTOPNICA ZA PODJETNIŠKI POSPEŠEVALNIK TUKAJ Hej, a veš, da za svoj posel ne rabiš spletne strani? Vem, da […]
Si termometer ali termostat svojega posla?
Omenjeno v videu:Kdo je tvoja idealna stranka Veš kakšna je razlika med termometrom in termostatom? Termometer je naprava, ki izmeri temperaturo in jo potem prikaže. Termostat pa naprava, ki spremlja […]
Brand brez roka trajanja
Omenjeno v videu:Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza3-dnevni mini trening:Facebook skupina: https://www.mod.si/fbskupinaYoutube: https://www.mod.si/youtube V današnji poplavi vseh informacij je kritično, da se tvoj brand razvija in raste, da […]
6 nujnih elementov strani “O meni/nas”
V tem videu:1:19 1. Privlačen naslov2:11 2. Zagotovilo, da so na pravem mestu2:34 3. Zakaj ti3:20 4. Predstavi sodelovanje4:10 5. Tvoja osebnos ali osebnost tvojega branda5:52 6. Klic k akciji6:31 […]
Formula za poimenovanje ponudbe, ki pritegne pozornost
V tem videu:02:15 KATEGORIJA: MAGNETIČNI RAZLOG03:06 KATEGORIJA: IDEALNA STRANKA03:44 KATEGORIJA: CILJ/REZULTAT04:28 KATEGORIJA: INTERVAL04:56 KATEGORIJA: OPREDELITEV06:07 KAKO SESTAVITI NASLOV Če naslov tvoje ponudbe ni neustavljivo privlačen za tvojo idealno stranko, potem […]
Velikost e-mail liste ni pomembna
V tem videu s tabo delim, zakaj velikost mailing liste ni najbolj pomembna za tvoj posel. Velika mailing lista je super, ni pa najbolj pomembna za tvoj posel. Kaj je […]
Kako ustvariti novo resničnost (zase ali brand)?
Začne se pri novih MISLI oz. novih informacijah. In ko imaš nove informacije, lahko sprejmeš nove ODLOČITVE. Ko sprejmeš nove odločitve, lahko narediš drugačna DEJANJA in s tem prideš do […]
“Nimam časa, sem bizi bizi” → to te lahko pripelje do izgorelosti
Prosim ne verjemi, temu omejujočemu prepričanju, da je trdo delo brez prave usmeritve edina pot. Obstaja drugačna pot in v tem videu s tabo delim, kako lahko greš čez to […]
“Tvoja cena je previsoka!” Tudi ti dobiš kdaj tak odziv?
Če kdaj naletiš na komentar, da so tvoje cene previsoke in se ob tem ne počutiš ok, potem je ta video nujen zate. V tem videu s tabo delim, kako […]
Kako do magnetično privlačne ponudbe
Če je tvoja ponudba enaka, kot ponudba od konkurence, zakaj bi se nekdo sploh odločil zate? Tukaj je postopek, kako lahko kreiraš svojo manetično privlačno ponudbo, v videu pa zraven […]
3-je glavni stebri posla, ki jih ne smeš zanemariti
V videu:01:16 Steber 102:15 Steber 202:50 Steber 304:10 Bonus formula Vsako leto propade ogromno podjetij. Naj ne bo tudi tvoje med njimi. Poskrbi za vse 3 ključne stebre, ki bodo […]
5 načinov, kako zaslužiti več, brez dodatnega dela
Še preden gremo v akcijo prodaje je dobro razmisliti še o kakšnem sistemu, kjer bi prodali več in to brez dodatnega dela. Torej, da je sistem avtomatiziran. Se sliši dobro, […]
Povečaj produktivnost in zmanjšaj stres
V tem videu ti pokažem sistem, ki ti bo pomagal povečati produktivnost. Pomagal ti bo tudi počistiti tvojo to-do listo, tistih nalog, ki niso najbolj pomembne in s tem zmanjšati […]
5 trikov za višjo uvrstitev na Googlu v 2022
OMENJENI LINKI V VIDEU: ⟡ Kako izbrati ključne besede⟡ Optimizacija spletne strani za Google Glavni faktor, ki vpliva, na katerem mestu med rezultati na Googlu bo tvoja spletna stran je […]
7 načinov, da se izogneš izgorelosti (za podjetnike/ce)
Če imaš svoj posel potem, si verjetno že kdaj prišel/a do preobremenjenosti oz. tistega občutka, ko je kar naenkrat vsega preveč… In ne glede na to kako zelo obožuješ svoje […]
4 vrste zvestih strank in kako jih obdržati
Zakaj so zveste stranke v poslu pomembne, najbrž ne rabim zelo razlagati. Na eni strani iz finančnega pogleda, saj je veliko lažje prepričati v nakup obstoječo stranko, kot pa popolno […]
Iz “Naj sodelujem s tabo?” v “Kako lahko sodelujem s tabo?”
Naroči se na moj YouTube kanal in ne zamudi naslednjega videa! Te zanima, kako lahko spremeniš vprašanje idealne stranke iz “Naj sodelujem s tabo?” v “Kako lahko sodelujem s tabo?” […]
Ključna akcija, ki jo obiskovalec mora narediti na spletni strani
Ko nov obiskovalec pride prvič na spletno stran, je zelo mala verjetnost, da bo opravil nakup. Super je, če prebere tvoje super uporabne vsebine. Ampak pričakovati, da se bo spomnil […]
Spremeni velikost besedila – WordPress nasvet
Tekst na spletni strani je zelo pomemben in velikokrat se zgodi, da želiš imeti font večje ali manjše velikosti. Kako pa lahko določiš velikost, pa v tej objavi. 1 – […]
Kako 5x povečati konverzijo obiskovalcev v kupce na spletni strani
Kaj pomeni konverzija na spletni strani? To pomeni, da obiskovalec naredi tisto, kar od njega želiš – običajno je to, da se obiskovalce na spletni stranko kovertira v stranko, torej […]