Kakšen je dober logo?
Lep?
Pove veliko o podjetju?
Močan?
Fino je, če ti je všeč in sporoča eno sporočilo – ali še boljše daje občutek, čutenje!
Torej, dober logotip mora biti:
1 | Primeren (Appropriate)
To je občutek. Kaj je primerno za tvoje podjetje? To je občutek in sporočilo, ki je pomembno za tvojo organizacijo ali podjetje.
2 | Prepoznaven (Distinctive)
Moral bi biti prepoznave in nepozaben, tako da ostane v mislih in si ga je enostavno priklicati v spomin (pomisli npr. na logo od Apple). Torej ni generičen, je pa edinstven, unikaten. Nekaj, kar še ni bilo videti.
3 | Enostaven (Simple)
Logotip ni ilustracija, je preprosti znak, ikona, “mark”. Je zimzelen in dobro predstavlja posel skozi leta/desetletja in ni moderna ali starinskega videza – skratka je brezčasen.
Dober logo je torej: primeren, prepoznaven in enostaven.
Tukaj pa je še nekaj primerov znanih logotipov, ki ustrezajo vsem zgornjim kriterijem:
Komentiraj