Strategija branda je usmeritev in jasna slika samega branda. Z dobro strategijo lahko tvoj brand doseže veliko število idealnih strank in jih tudi fenomenalno služi (rešuje njihov problem).
Pa na začetku večina podjetnikov ne razmišlja kaj veliko o strategiji.
Na neki točki pa morda pride do tega, da tvoj brand pozna le malo število strank in se vrti na istem mestu.
Ne znaš narediti koraka naprej in prebiti na naslednjo stopnjo.
Ali pa se vrtiš v začaranem krogu novih vsebin in testiranju, kaj bi delovalo…
Obstaja pa seveda boljša pot. To je strategija, ki ti bo služila kot usmeritev za jasno pot.
Saj veš… če greš iz Ptuja v Portorož, je veliko hitreje in lažje, če imaš navigacijo.
Res sicer je, da si drugače lahko ogledaš veliko slovenskih lepot, ampak če želiš hitreje prispeti do ciljne točke, pa je sigurno boljše z jasno navigacijo.
In morda se zdaj vprašaš…
Kdaj je pravi čas za branding strategijo?
Odgovor bi bil nekaj takega, kot je kitajski pregovor za drevesa:
»Najboljši čas za sajenje drevesa je bil pred 20 leti. Drugi najboljši čas je zdaj.”
Kitajski pregovor
Pomembno pa je na kateri točki posla si zdaj. Če je to točka, ko še iščeš in testiraš, kaj bi sploh želel/a početi, potem strategija še ni potrebna.
V fazi testiranja se je namreč boljše osredotočiti na samo iskanje ideje. Zelo koristno pa je, da imaš jasno sliko, komu bi tvoja rešitev služila.
Npr. velikokrat se zgodi, da imamo v življenju nek problem.
Morda poznaš – Poo Pourri?
Gre za sprej, ki ga popršiš v Wc školjko, preden greš na veliko potrebo in se tako izogneš neprijetnemu smradu (mimogrede noro zabaven brand!).
Mogoče se vprašaš, kako je nekdo sploh prišel do tega problema.
Suzy Batiz je leta 2006 bila na intimni večerji in ko je morala na daljšo potrebo… je naletela na ta veliki problem.
In ker na trgu ni našla rešitve, jo je razvila sama.
Na tej točki, ko ima podjetnik vsaj jasno idejo, kaj bo izdelek ali storitev, je že zelo smiselno postaviti strategijo.
Zakaj?
Ker je od tega odvisna celotna komunikacija, vizualna podoba, spletna stran, sama ponudba, kanali prisotnosti, celoten marketing… lahko celo ime branda.
To je torej zelo pomemben del vsakega dobrega branda, zato ti priporočam, da če strategije še nimaš in deluješ bolj po principu copy-paste od konkurence, raje nameni pozornost dobri strategiji.
Tako lahko izstopiš tudi iz konkurence in postaneš noro magnetičen brand za idealne stranke.
Kar je pa zmaga zate in tvoje stranke.
Komentiraj