Razmišljaš kdaj o življenksi dobi logotipa?
Ne? 🙈
No, saj to tudi sem pričakovala. Ampak vseeno pa morda razmišljaš, da za svoje podjetje potrebuješ nov logotip, mogoče nekaj na hitro ali pa kaj bolj strateškega?
Hm..
V obeh primerih je to investicija (časovna in finančna). In v tej objavi ti pokažem nekaj različnih večjih podjetij in razvoj logotipa skozi čas, tako da lahko na konkretnih primerih vidiš in razumeš, zakaj je v logo (oz celostno grafično podobo) dobro investirati nekaj strategije.
Idelano je, da je grafična podoba takšna, ki bo služila dlje časa, več let, desetletij, morda celo stoletje.
Je brezčasna in vedno v trendu.
Funkcionira.
Primeri, ki ti jih želim pokazati so Audi, Mercedes-Benz, Nike in Apple:
Pri vseh lahko opaziš, da so prvi logotipi veliko bolj slikoviti, ilustrativni, polni detajlov. Skozi čas pa se razvijajo v vedno bolj preproste oblike, v stilu ikon.
In kateri se obdržijo dlje? Jap, slednji.
Kaj to pomeni za podjetje:
1 | Dobra prepoznavnost
Skozi čas se ljudje navadimo na izgled in nam postane domač, poveča se zaupanje, kar pa pelje v hitrejšo konverzijo oz. odločitev za nakup. Ko nam je nekaj domače, poznano torej hitreje izberemo to kot nekaj nepoznanega, ane (seveda, če nam je všeč)?
2 | Brezčasen, vedno v trendu izgled
Izgled, vtis brezčasnosti, nikoli ni v največjem trendu in nikoli izven trenda.
3 | Finančni prihranek
Finančni prihranek ne mislim za samo izdelavo logotipa, ampak samo pomisli, kaj vse je treba zamenjati, če se odločiš za novega: vizitke, katalogi, ceniki, table, nalepke za trgovinske izložbe/avtomobile, table, pingvini, embalaža izdelkov… Uf ja, vse to potem potrebuje tudi novo podobo.
Življenska doba logotipa je torej lahko različna in vredno je posvetiti nekaj več energije v pripravo celostne grafične podobe, ki bo res dobro služila skozi čas. Če si v fazi priprave nove grafične podobe ali prenove, ti predlagam, da imaš to v mislih in se skušaš izogniti pristopu “Dajmo nekaj na hitro, bomo že kasneje spremenili.”
Komentiraj