Enkrat, ko imaš čisto nov logo in ti je res zelo všeč, ga želiš pokazati vsem!
Ane?
Potem se ti pa morda zatakne, kako ga čim bolj uporabiti.
Tukaj najdeš nekaj idej, kako in kje vse ga lahko uporabiš:
Spletna stran, blog in favicon
Verjetno ena izmed bolj očitnih je, da nov logo dodaš na spletno stran, blog in ga uporabiš (ikono) tudi kot favicon – to je tista mini ikona na zavihku brskalnika.
Nalepke, dopisna pisma, račun, vizitke
Logo lahko dodaš tudi na vse biznis dokumente, npr.: nalepke, dopisna pisma, račun, vizitke…
Tiskovine: brošure, menu, odpiralni čas, razglednice
Ne pozabi tudi na tiskovine, ki ti pomagajo pri oglaševanju in informiranju potencialnih strank. Logo dodaj na vse tiskovine.
Socialna omrežja
Ne svetujem ti, da logo uporabiš kot profilno fotografijo, svetujem pa ti, da ga uporabiš tudi na cover grafiki (kje je to možno).
Podpis v mailu, gravatar
Ne pozabi tudi na mail in podpisa v mailu, kjer lahko lepo vključiš logotip ali banner z logotipom.
Prezentacije
Ko imaš prezentacijo svoje slide opremi še z logotipom (vsaj na začetku in koncu).
Oznake, banerji in table
Še posebej, če je tvoj posel povezan z lokacijo (npr. bar, pekarna, trgovina, cvetličarna…), potem svoje table in oznake zamenjaj z novim logotipom. Tako te bodo stranke hitreje prepoznale in našle!
Izdelki in embalaža
Če imaš izdelke, potem ne pozabi tudi njih “označiti” z novim logotipom, prav tako pa tudi embalažo.
Skodelice, steklenice, oblačila, torbe, kape, puloverji, dežniki…
Tudi vsa oblačila in podobne materiale lahko opremiš z logotipom. Ti izdelki pa naj bodo oblikovani tako, da padejo v oči in so res lepi, hkrati pa je na vidnem mestu tudi logotip (ne pa samo logotip). Zakaj? Ker bodo ljudje ta izdelek tudi z veseljem potem uporabljali! Win-win.
Evo to je le nekaj idej kako uporabiš svoj nov logotip!
Komentiraj