Tudi ti ne maraš prodaje in se na vsak način izogibaš gumbom “kupi” na svoji spletni strani?
Potem te vabim, da z odprto glavo pogledaš ta video in pristopiš k prodaji na svoji spletni strani drugače.
Dajmo najprej pogledat: kaj je prodaja?
Če razumeš prodajo kot manipulacijo, siljenje v nekaj kar nihče noče… potem je morda čas, da pogledaš iz druge perspektive:
Prodaja je v resnici pomagati in rešiti problem idealne stranke.
In tudi marketinga ni nič slabega.
V resnici je marketing iskanje ljudi, ki imajo problem, ki ga ti uspešno rešuješ.
In to so tvoje idealne stranke.
Kako torej naj tvoja spletna stran prodaja in to brez agresivnih prijemov?
1 – FILTER
Najprej potrebuješ filter, ki bo takoj ločil med tvojimi idealnimi strankami, potencialnimi idealnimi strankami in tistimi, ki jih tvoja ponudba sploh ne zanima.
Ali drugače povedano, filtriraš ljudi na tiste, ki imajo problem, ki ga ti rešuješ in na tiste, ki ga ne.
Zakaj je fino, da za filter poskrbiš že takoj?
Ker bo na ta način že takoj znano, za koga je ta spletna stran in vsebina na strani bo prilagojene točno tem idealnim strankam. To pa pomeni, da se bodo na taki spletni strani, idealne stranke hitro našle in se počutile razumljeno, domače.
Kar pa naravno vodi k nakupu, brez agresivnih prijemov.
Pa preden nadaljujem, naj samo poudarim, da zmeraj, ko govorim o dobri ponudi, prodaji, to pomeni, da so vsi vpleteni zmagovalci. Vsi vpleteni so torej zadovoljni – ti, za nov nakup in stranka, ker ima rešen problem.
Kako pa ustvariš tak filter?
Najboljše je, da je ta filter že takoj ob vstopu na spletni strani. Za to lahko izkoristiš že kar naslov in opis na spletni strani – to je tisto prvo, kar vidi obiskovalce najprej, ko pride na tvojo spletno stran.
In tukaj je potrebna JASNOST!
To je mesto, kjer novemu obiskovalcu, v cca 3-5s odgovoriš na vprašanje, kaj je tukaj zanj. In hkrati odgovoriš tudi na vprašanje ali je to sploh zanj.
2 – ODNOSI
Ko gredo obiskovalci čez filter idealnih strank, potem je čas, da s temi svojimi idealnimi strankami začneš graditi dobre odnose.
In seveda je to veliko lažje, saj je že takoj ena skupna točna zanimanja. V tem primeru je to tvoja ponudba.
Ko so na tvoji spletni strani ostali samo še potencialne idealne stranke je torej čas, da z njimi začneš graditi dobre odnose.
In ne, to nič agresivnega ali slinastega.
To je jasna in iskrena komunikacija, kjer pokažeš 100% sebe.
Če samo pomisliš… od koga najraje kupuješ: od nekoga, ki ga sploh ne poznaš ali od nekoga, ki ti je blizu?
Verjetno od nekoga, ki ga vsaj malo poznaš, poznaš njegovo delo, mogoče celo rezultate.
In kako se začne graditi jasne in iskrene odnose?
Zelo podobno kot v realnem svetu, ko nekoga prvič vidiš.
Verjetno, se najprej predstaviš in če vidiš zanimanje iz obeh strani, običajno pogovor steče. In zelo podobno je na spletni strani. Najprej se predstaviš – oz. poveš kaj je tukaj zanj, če obiskovalca to zanima, bo ostal na spletni strani, drugače ne.
In oboje je ok.
Pomembno je, da daš že takoj jasnost, da se obiskovalec lahko že takoj odloči, ali je to rešitev zanj, ali ne.
To je odličen začetek, ko začneš graditi na iskrenosti in zaupanju.
Zraven tega lahko zelo iskreno poveš, za koga tvoja ponudba je in tudi za koga ni. V resnici, si podjetniki ne želimo imeti nezadovoljnih strank, zato je fino, da za to že prej poskrbiš, kolikor se le da.
Če imaš jasno sliko svoje idelane stranke, potem ti ta del ne bi smel delati težav in prodaja bo lahkotno stekla.
Če še nimaš, potem je nujno, da postaviš profil svoje idealne stranke!
Priričnik najdeš tukaj.
3 – KLIC K AKCIJI (CTA)
Na točki, ko zgradiš dobre odnose je potem čas, da jasno pozoveš tudi na naslednji korak.
To je klic k akciji, ki je za veliko podjetnikov prava nočna mora.
Če je tudi zate, nekaj najhujšega, da nekoga vprašaš, če bi kupil… naj ti dam še eno drugo perspektivo.
Če pogledava, smo zdaj na točki, kjer so obikovalci sfiltrirali na tiste, ki jih zanima tvoja ponudba in tiste, ki jih ne. In ostali so samo tisti, ki jih tvoja ponudba zanima.
Skozi gradnjo odnosov so uspeli spoznati tebe, tvoje delo in morda celo rezultate, ki jih tvoje stranke s tvojo pomočjo dosegajo.
Če še nisi na tej točki, ne preskakuj, najprej potrebno poskrbeti za ti dve točki.
In zdaj, če te vprašam… nekdo, ki je jasno izrazil, da ga zanima tvoja ponudba in očitno, ker je še tukaj v tvoji družbi, mu je tudi tvoj pristop všeč… je vljudno, da ga povabiš, da naredi naslednji korak?
Da ga povabiš, da se končno reši problema, ki ga ima?
Na tem mestu, se ne le to pričakuje od tebe, kot vodje, ampak je to celo tvoja dolžnost, da pomagaš pri tej rešitvi.
Zato tudi imaš svoj posel, ane?!
Torej, nič več skrivanj, kot tapravi leader vodi svoje idealne stranke do uspeha. Verjemi, da se bodo tako počutile veliko boljše in da je za njih res lepo poskrbljeno.
Zaupaj mi in zapiši spodaj v komentar: katera izmed teh treh točk ti je najtežja?
Če ti je bil ta video všeč, potem te vabim, da klikneš “Subscribe” ga deliš s tistimi, ki jih bi ta vsebina zanimala, YouTube pa ti bo že predlagal naslednji najbolj primeren video.
Komentiraj