Ne, ni nujno, da si želiš postati online zvezda (influencer, vplivnež…).
Že če imaš svoj posel ali blog je online prisotnost pomembna.
Zamisli si…
V družbi se pogovarjate in nekdo omeni svojega najljubšega frizerja, ki je res blazno dober! Ti pa si ravno v fazi iskanja novega frizerja in ti prijatelj ne zna povedati ali zraven odličnega striženja nudijo tudi XL nego, tisto specialno barvanje las…
Navdušeno prideš domov in… kje najprej poiščeš več informacije o tem odličnem frizerju?
Verjetno online, ane? Spletna stran? Facebook? Instagram?
Vse to je del online prisotnosti.
Če imaš torej svoj biznis (online ali ofline) je online prisotnost blazno pomembna. Kaj je pri tem pomembno je:
✅da imaš odlično spletno stran, kjer obiskovalci hitro najdejo vse potrebne informacije,
✅si prisoten in aktiven na družabnih omrežjih,
✅redno posodabljaš vsebine na omrežjih,
✅imaš mailing listo in redno pošiljaš novice,
✅redno objavljaš blog zapise,
✅redno odgovarjaš na vsa vprašanja obiskovalcev in sledilcev,
✅pripravljaš zmeraj nove in uporabne vsebine,
…
Hu, verjetno si lahko predstavljaš, da je s tem kar nekaj dela. 😳
Grajenje online prisotnosti zahteva kar nekaj dela in časa. Zato… ti spodaj predlagam nekaj načinov, ki ti bodo to delo olajšali in so se pri meni izkazali za res dobre. Seveda pa to ni še vse, pripravila sem ti tudi brezplačen priročnik, ki ti bo pri tem še dodatno pomagal.
Kaj pa, če bi bilo grajenje online prisotnosti veliko lažje? Teh 5 trikov, ti bo pri tem pomagalo:
1 | Fokusiraj se na eno omrežje in recikliraj vsebine.
Dokler nimaš dovolj velike ekipe, ki bi ti pomagala s pripravo in vodenjem družabnih omrežij, ti predlagam, da se fokusiraš na eno do dve omrežji. Izberi jih glede na to, kje se nahajajo tvoje idealne stranke (več o idealni stranki najdeš v objavi – Kdo je tvoja idealna stranka?) in katero omrežje ti je najljubše.
Upoštevaš lahko tudi, kakšne vsebine najraje pripravljaš – so to videi, potem v poštev pride YouTube, so to slike, potem razmisli tudi o Instagramu (Pinterest za Slovenijo ni tako učinkovit, za tujino pa odličen!)…
Vsebine naj bodo zmeraj uporabne, zabavne koristne in ne le bombaniranje s prodajo. In če so vsebine dobre, se jih seveda splača tudi reciklirati oz. objavit na različnih omrežjih in večkrat opozoriti nanje.
Primer: če na blogu objaviš novo vsebino, nanjo opozori tudi na omrežju – npr. takoj ob objavi, čez en teden, čez en mesec…
2 | Avtomatiziraj vse, kar se da.
Avtomatizacija je tvoj najboljši prijatelj. Avtomatiziraj vse, kar se da – npr. če imaš ob prijavi na mailing listo presenečenje za prijavljenega (npr. freebie), naj bo ta mail avtomatiziran – torej se avtomatsko pošlje (skupaj s presenečenjem) takoj ob novi prijavi.
Tudi vsi sledeči maili (če jih imaš) so lahko avtomatizirani. Tako ti za vsakega na novo prijavljenega ni potrebno pošiljati maila ročno.
Morda lahko avtomatiziraš tudi nekatere objave, da se objavijo vnaprej. Npr. na blogu, ali za Facebook pripraviš več objav hkrati in nato nastaviš dan in čas, kdaj se bodo objavile. S tem prihraniš ogromno časa, saj ti ne bo treba vsakič znova se prijaviti in objaviti.
Takšno avtomatizacijo lahko uporabiš tudi za “reciklirane” vsebine.
3 | Vsebin planiraj vnaprej in pripravi čimveč vsebin naenkrat.
Ok, ta je velika in morda se ti na prvi pogled niti ne zdi. Pa je! Tako vsebine za blog, kot objave za družabna omrežja planiraj vnaprej. Planiraj tudi, kaj vse bo potrebno pripraviti – napisati vsebine, posneti video, posneti slike?
Ko imaš načrt, lahko potem tudi planiraš, katere vsebine lahko pripraviš hkrati. Npr. posnameš vse fotografije, ki jih potrebuješ v naslednjem tednu, napišeš vsa besedila, posnameš vide… S tem ko si v flowu, lahko hitreje ustvariš ogromno vsebin. Potrebno jih je le predhodno splanirati.
4 | Uporabi aplikacija za projektno vodenje.
Če še ne uporabljaš, ti za planiranje vsebin toplo priporočam uporabo aplikacije za projektno vodenje, koledar, razpredelnico… Karkoli ti je najbolj uporabno in všeč.
Jaz uporabljam aplikacijo za projektno vodenje Asana in Google koledar. Super kombinacija. Tako vsebine za blog, kot tudi objave za omrežja planiram v Asani, ki pa se mi potem sinhronizira s koledarjem, ki ga uporabljam za vsakodnevno planiranje dela. Seveda pa je najbolje, da uporabiš sistem, ki ti najbolj ustreza.
5 | Izklopi obvestila in rezerviraj časovni blok za online prisotnost.
Ne, ne resno mislim. Izklopi obvestila o vseh novih všečkih, sledilcih… Redno preverjanje vseh teh obvestil ti bo vzelo ogromno časa in prineslo malo rezultatov. Namesto rednega spremljanja vseh obvestil si v vsakem dnevu rezerviraj čas, ki bo namenjen onlline druženju – komentiranju, všečkanju, sledenju, pomoči, DM…
Ne le, da tako prihraniš ogromno časa, ampak je ta čas res namenjen aktivni uporabi omrežja, ne le skrolanju po feedu in zapravljanju časa (seveda tudi to, kdaj pa kdaj paše).
Tako, to je 5 načinov, ki ti bodo pomagali, da pridobiš nazaj nekaj svojega dragocenega časa in bolj učinkovito gradiš na svoji online prepoznavnosti.
Tukaj pa lahko snameš še brezplačen priročnik-delovni zvezek, ki ti bo pomagal še z dodatnimi idejami, da čimbolj učinkovito gradiš svojo online prisotnost.
Komentiraj