// OMENJENI LINKI ⇩
BREZPLAČEN PRIROČNIK: www.mod.si/kdo-je-tvoja-idealna-stranka
Posvet: mod.si/posvet
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Te zanima kdo je Viktorija? V tej epizodi podcasta s tabo delim noro manifestacijo iz zakulisja.
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Današnja epizoda je malenkost drugačna in sicer delim posebno zgodbo iz zakulisja, ki je res dobra.
In sicer bom govorila o tem, kako je moi stranki uspelo manifestirati svojo idealno stranko in to celo s pravim imenom (imena v tej epizdoi so zaradi zasebnosti spuščena in prilagojena).
Zdaj se mogoče že sprašuješ, kdo je pa Viktorija in kakšno ima vezo?
Viktorija je idealna stranka, ki sva jo postavili z eno čudovito stranko v delavnici za postavljanje temeljev branda.
Ta delavnica poteka 1:1 in s stranko postaviva običajno 3 profile idealne stranke. Zato, da so trije profili in ne le en je zadaj cela strategija, ampak to ni današnja tema (če te o tem zanima več, sporoči).
Med postavljanjem temeljev sva postavili tudi eno bolj premium, zelo uspešno podjetnico, ki bo naročala več produktov po meri. To je taka torej bolj premium stranka, ki sva jo ustvarili, da bo prišla na vrsto malo kasneje.
Njeno ime je bilo Viktorija. Saj veš, kot victory oz. zmaga. Njen profil pa sva opredelili precej podrobno.
In čez nekaj mesecev je ta moja stranka, začela sodelovati z zanimivo podjetnico. Njeno ime sicer ni bilo Viktorija, vse ostalo pa je precej držalo.
Ko ji je želela izstaviti račun, jo je prosila za podatke.
Med podatki je bilo navedeno njeno podjete in verjetno že uganeš, kako se je imenovalo, ane?
Viktorija.
Prava manifestacija, ane! In ne samo, to se je zgodilo v zelo kratkem času.
Ko jasno opredelimo s kom želimo sodelovati, postanemo magnetični privlačni za take stranke. Tudi naš fokus je nevede ali vede usmerjen v to.
Zato je tukaj zate pomemben opomnik.
Če še za svoj posel nimaš ustvarjenega profila idealne stranke, potem je nujno, da ga čimprej ustvariš.
Če se ti ne sanja, kako se ga sploh lotiti, lahko na mojem blogu snameš brezplačni priročnik, ki ti bo pri tem pomagal. Link do njega bom pustila v opisu te epizode.
Če pa želiš ustvariti res trde temelje svojega branda in tudi ti v takšni delavnici ustvariti profile idealnih strank, rezerviraj brezplačen in neobvezujoč posvet z mano na mod.si/posvet, da ugotoviva, če ti lahko pomagam.
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj