// OMENJENI LINKI ⇩
10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori:
www.mod.si/10-najdrazjih-napak
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook
// RAJE BEREŠ? ⇩
Posel lahko toči na več lokacijah in tako izgubljaš stranke, profit, rast posla… Več o tem v tej epizodi podcasta + na koncu še darilo zate!
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Predstavljaj si dve vedri.
Prvo vedro je čisto novo in brez praske.
Drugo vedro je že precej obdelano in ima kar nekaj lukenj. Nekaj majhnih in nekaj večjih.
Zdaj obe vedri napolniš z vodo.
Katero vedro bo zadržalo več vode?
Najbrž tisto brez lukenj, ane?!
In podobno je pri poslu, manj lukenj imaš, več vsebine ostane znotraj.
In z vsebino imam v mislih tvoje delo, finance, profit, priložnosti, stranke, čas in tako naprej.
Vse se začne pri temeljih.
Od tega, kako dobro je tvoj posel zgrajen od samega temelja navzgor.
Kako dobra je strategija.
Kako optimizirani so procesi.
Kako dobro je izkoriščeno vse, kar narediš.
Kako dobri so lijaki za pridobivanje novih stran.
Ok, saj vem, da razumeš.
Ti pa zdaj še povem za 3 največje in tudi precej pogoste luknje, ki jih pogosto vidim pri različnih brandih.
Prva je:
Spletna stran, ki ne konvertira.
Naj ti najprej razkrijem veliko skrivnost: za svoj posel NE potrebuješ spletne strani!
Potrebuješ pa spletno stran, ki konvertira obiskovalce v stranke.
Ok, naj ti pojasnim.
Velikokrat slišim, da podjetniki nujno želijo spletno stran, tako čisto osnovno samo z osnovnimi podatki podjetja.
In kakšen smisel ima takšna spletna stran?
Ne največji najbrž.
Pa, ne narobe razumet. Vem, da je na začetku včasih težko investirati v spletno stran, ampak to je investicija, ne strošek.
In razlika med investicijo in stroškom je blazno velika!
Spletna stran je tako, kot tvoj novi zaposleni prodajalec, ki dela 24h na dan vse dni v letu. Plačaš ga pa samo enkrat (in mogoče še po potrebi za kakšno nadgradnjo).
In to je investicija.
Se ti to še zmeraj zdi slaba investicija?
Na drugi strani, pa je seveda tako imenovana osnovna spletna stran, res lahko velik strošek.
Zato… če tvoja spletna stran ne konvertira obiskovalce v kupce, potem imaš tukaj velik potencial, ki ga je vredno izkoristiti.
Druga velika luknja v vedru je:
Neoptimizirani prodajni lijaki
Prodajni lijaki niso le za nasilno prodajo.
Izkoristiš jih lahko tudi za grajenje odnosov in tako imenovane “upsell”, “cross-sell”, “downsell” “bumb offers” in tako naprej.
Če nekdo npr. kupi ali ne kupi tvojega izdelka ali storitve, mu lahko ponudiš zanj boljšo rešitev.
Lijaki pa so tudi odlični, da ponudijo delno personalizirano oz. vsaj malo filtrirano ponudbo, ki bi jo obiskovalec z večjo verjetnostjo želel.
Npr. spletna trgovina z moškimi in ženskimi oblačili lahko v lijaku filtrira po spolu, morda celo po stilu, ki mi je všeč in tako ponudi oblačila, ki bi mi lahko bila všeč. Mogoče celo dodaten nasvet kako jih kombiniram in kodo za popust.
S tem se zagotovo poveča prodaja.
In če tvoji lijaki še niso optimizirani, potem je tukaj še ogromno priložnosti za rast!
Še tretja večja luknja v tem našem vedru je:
Slaba, neprepoznavna grafična podoba
S slabo ali nepreznavno podobo izpuščaš veliko priložnosti.
Vsakič, ko te potencialna stranka zasledi, namreč ugotavlja, kdo ti sploh si in kaj počneš.
Sploh, če se vsakič predstavljaš v kakšni drugi podobi – npr. barvami, besedili, stilom…
In s tem potencialna stranka porabi kar nekaj energije in daješ občutek amaterskosti.
Zato je verjetnost, da se odloči za sodelovanje s tabo veliko manjša.
Poskrbi raje, da bo tvoja vizualna podoba v top formi in zmeraj konsistentna.
To ne bo le velik plus za prepoznavnost, ampak velik prihranek časa in energije zate, saj ne bo treba zmeraj znova naumljati, kako oblikovati posamezno gradivo, letak, promocijsko gradivo in tako naprej.
To so 3 velike luknje, ki jih je vredno zakrpati v vsakem poslu.
Kot obljubljeno v uvodu, pa imam zate še darilooo!
10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori www.mod.si/10-najdrazjih-napak
To je 10 napak, ki so pogoste pri izbiri izvajalca za spletno stran ali oblikovanje branda in so dolgoročno lahko tudi precej drage.
Ker se velikokrat zgodi, da slišim vprašanje “Ampak jaz sploh ne vem, kaj vprašati, ker se ne spoznam na to”, najdeš pod vsako napako tudi vprašanja, ki jih je vredno zastaviti ponudniku, in odgovori, ki bi jih bilo dobro slišati.
To je to!
Link do darila bom pustila tudi v opisu epizode. Vesela bom pa tudi tvojega feedback.
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj