// OMENJENI LINKI ⇩
Kdo je tvoja idealna stranka? www.mod.si/kdo-je-tvoja-idealna-stranka
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
// RAJE BEREŠ? ⇩
Velikokrat se zgodi, da podjetniki želimo ustreči čim večjemu številu ljudi. Ampak to je past, v katero se ujame veliko podjetnikov, ki potem ne spusti naprej.
Več v tej epizodi podcasta!
Hej, moje ime je Maja in dobrodošla v tem podcastu, kjer se združijo tematike iz spletnih strani, brandinga, marketinga, posla, mindseta, izkušenj na moji poslovni poti in še in še…
Moja misija je pomagati in podpreti tiste podjetnice, ki s svojim delom delajo naša življenja še lepša.
Pa naj bo to s spletno stranjo in brandom, ki bosta avtomatsko pridobivala nove stranke ali z avtomatizacijo poslovnih procesov!
Kot sem že omenila v uvodu se velikokrat zgodi, da se podjetniki ne fokusiramo dovolj na idealne stranke, ker želimo pomagati večjemu številu ljudi.
In popolna razumem to, tudi sama sem se v preteklosti ujela v to zanko.
Ker pač imamo to željo pomagati, ustrežti, ker vemo, da je naša ponudba dobra in bi lahko pomagala širšemu krogu ljudi.
In ker nismo dovolj fokusirani, se potem zgodi, da je tudi naša sporočilnos precej ohlapna.
Ne nagovarjamo specifičnih idealnih strank, ampak širšo množico.
In kaj se potem zgodi?
Nihče nas ne sliši.
Naj ti dam en primer, da bo vse skupaj še bolj jasno.
Predstavljaj si, da ročno izdelujem različne nože.
Ti noži so res vrhunski in pravzaprav namenjeni vsem, ki uporabljajo nože – torej zelo širokemu krogu ljudi.
Ok.
Ti si pa profesionalni kuharski mojster in ti je pri delu seveda zelo pomembno, da so noži, ki jih uporabljaš vrhunski.
Ne samo da so ostri, ker ti tako prihranijo ogromno časa in tudi olajšajo delo.
Ampak, ker jih vsak dan uporabljaš praktično cel dan, ti je zelo pomembno, da so tudi udobni za uporabo.
Dodaten plus, če tudi izgledajo vrhunsko in jih lahko ponosno uporabiš tudi takrat, ko pred strankami razrežeš torto.
In zdaj si ravno v obdobju, ko iščeš tak nož.
Naletiš na mojo Facebook objavo.
Kakšna objava bi te bolj pritegnila?
Taka, ki je napisana za zelo splošno občinstvo.
Ali taka, ki je napisana in specializirana točno zate?
Seveda, druga.
Verjetno bi te pritegnilo to, da je moj nož prilagojen točno kuharskim mojstrom in dodatno storitev, ki je redno vzdrževanje teh nožev – kjer vsak vsak mesec popolnoma poservisiram tvoje nože, tako da bodo ostri, kot ob prvi uporabi.
Sigurno imaš v drugem primeru tudi občutek, da te razumem.
Da, razumem tvoje potrebe.
Da, razumem tvoje želje.
In res je.
Če se fokusiraš in poglobiš v svojo idealno stranko, namesto širše občinstvo ji lahko veliko bolj tudi pomagaš in ustrežeš.
Razumeti moraš, da…
Nisi za VSE ljudi.
In to je super, ker si za tiste, katerim lahko najbolj pomagaš!
In tisti bodo najbolj zadovoljni in tudi sodelovanje bo najboljše, sploh če ponujaš storitve.
Zato… če je tvoj brand oz. ponudba še zmeraj preveč splošno usmerjena, te vabim, da narediš korak naprej in oblikuješ svojo idealno stranko.
Če želiš služiti različnim skupinam, je tudi to ok.
Ponudbe lahko prilagodiš tem posameznim skupinam.
Npr. če se ne želiš fokusirati le na kuharske mojstre, ampak tudi domače kuharje, potem lahko ustvariš dve različni ponudbi, ki bosta pisani na kožo posamezni idealni stranki.
V ponudbi za kuharske mojstre bo specializiran, prilagojen nož in mesečno vzdrževanje.
V ponudbi za domače kuharje, pa morda bolj osnovna različica noža ali celo komplet nožov za domačo kuhinjo.
Če potrebuješ pomoč pri oblikovanju idealne stranke, lahko na moji spletni strani www.mod.si/idealna-stranka snameš tudi brezplačen vodič, link bom pustila tudi v opisu te epizode.
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš (“Subsribe”) na podcast v najljubši aplikaciji, kjer poslušaš podcaste in tako ne zamudiš naslednje epizode.
Vesela bom tudi povratne informacije, kako ti je bila epizoda všeč in česa si želiš več.
Hvala ti in naredi si čudovit dan.
Komentiraj