Veš kakšna je razlika med termometrom in termostatom?
Termometer je naprava, ki izmeri temperaturo in jo potem prikaže.
Termostat pa naprava, ki spremlja temperaturo in jo potem prilagodi na željeno.
In kakšno ima to vezo s tvojim poslom in brandom?
Podjetniki delujemo podobno.
Včasih smo bolj podobni temostatu in včasih smo bolj podobni termomentru.
Če smo bolj podobni termometru, gledamo okoli sebe, kaj kdo počne in na kak način. In kar vidimo potem kopiramo na svoj posel.
In ne mislim, da nujno kopiramo direktne vsebine, cene, ponudbe in vse kar se ne bi smelo kopirati.
Ker si v tej skupnosti, verjamem, da tega ne počneš.
V mislih imam bolj kopiranje in sledenju trendov, tudi takrat, ko mora niso najbolj smisleni za naš brand ali naše idealne stranke.
Ali pa kopiranje samo z namenom, ker je to in in se tako dela.
No, to delajo termometri.
So kopija okolja. Kažejo kar zaznavajo okoli.
Na drugi strani pa so termostati. To so tisti, ki se bolj prilagajajo potrebam na trgu.
Če je pomanjkanje na eni strani, se to uravnovesi ali pa če je na drugi strani nečesa preveč, se tudi to uravnovesi.
Tukaj je pa potrebno več kreative.
Več akcije.
Več opazovanja.
In če smo čisto iskreni… je pravi leader podoben bolj termostatu.
In ti kot leader svojega branda, verjetno tudi želiš ustavriti brand, ki je bolj podoben termostatu in ne toliko termometru.
Ali drugače povedano. Brand, ki je avtentičen, unikaten in izstopa iz konkurence.
In tukaj je 5 korakov, kako lahko postaneš bolj podoben termostatu:
- Korak: jasno določi, kateri problem rešuješ. Ta mora obstajati, biti trdovraten in idealno, da je dovolj pogost.
- Korak: jasno določi, komu služiš. Kdo je torej tvoja idealna stranka in kako ji lahko maksimalno pomagaš. Če še nimaš oblikovanega profila idealne stranke, si lahko pomagš s priročnikom, ki ga najdeš na moji spletni strani brezplačno. Link bom pustila tudi pod videom: Kdo je tvoja idealna stanka
- Korak: določi najbolj učinkovit sistem in način za najbolj celostno rešitev tega problema. Ta rešitev je vezana na to, kakšen bi bil najbolj učinkovit način, da tvoja idealna stranka pride najhitreje in najbolj učinkovito do rešitve, ki jo želi.
- Korak: ugotovi kakšna bi bila ponudba, pisana na kožo tvoji idealni stranki. Torej, kaj vse mora vsebovati ponudba in na kakšen način jo predstaviš, da se ji tvoja idealna stranka enostavno ne bo mogla upreti. Oz. bo njen odgovor jasni in brez premisleka “da”.
- Korak: ugotovi najboljši način, kako lahko dosežeš svoje idealne stranke in jih še dodatno podpreš. Idealno je, da obstoječim strankam tudi po nakupu, še naprej služiš, kar se da dobro.
Upam, da ti ta perspektiva pomaga, razumeti in se večkrat opomniti, da če te kdaj zanaša v smer termometra, da se ustaviš in spomniš, da si termostat.
Če ti je video všeč, ti bom hvaležna, če ga deliš na družabnih omrežjih, lahko me označiš, da se ti bom lahko tudi osebno zahvali. Ne pozabi pa klikniti tudi na gumb “Subsribe” in se naročiti na moj YouTube kanal
Komentiraj